עקבו אחרינו

שכפול מפתחות לרכב

הרכב, הוא כלי המשמש רבים מכל קצוות תבל לנסיעה ממקומות שונים אל מחוזות, עיירות וערים שונות. כלי הרכב שלכם אפשר להגיד שהוא היקר לכם מכל, הן מבחינת עלותו והן מבחינת השימוש בו. תארו לכם יום שבו המכונית שלכם נעלמה? או שקרתה תקלה ועליכם להסתדר שבוע ימים ללא כלי הרכב שלכם. מה תעשו אז?

במשפחה בה הילדים עוד לא מעל גיל 17, הרכב משמש את ההורים לנסיעה למקומות העבודה, להביא ולהחזיר את הילדים מבית הספר והגנים ונסיעה למקומות בילוי או יציאה משפחתית. במשפחה כזו, מספיק מפתח אחד או שניים לשימוש של שני בני הזוג. אך מה קורה כשהילדים גדלים? עלינו לשכפל את המפתחות.

שכפול המפתחות לרכב מונע עיכובים בחיפוש אחר המפתח הראשי, מונע חיכוכים בין בני המשפחה המורשים לנהוג, מונע מצבי לחץ בבקרים כשאנו לא מוצאים את המפתחות ובני הבית ממהרים. שכפול המפתחות משרה רוגע וביטחון, שגם אם אבדו לנו המפתחות לרכב, יש לנו מפתח רזרבי שיוכל לשמש אותנו בכל עת. כמובן שעל המפתח הרזרבי לרכב עלינו לשמור במקומות בהם אנו בטוחים שנוכל למצוא ושלא יאבדו כגון כספת, מגירה נעולה ועוד.

חשוב לציין, שכיום רוב הרכבים מופעלים על ידי שלט רחוק והמפתח עצמו נועד אך ורק להתנעתו. אבל שני הדברים הולכים יחד – אם אין שלט רחוק ויש מפתחות, הרכב לא ייפתח ולא נוכל להשתמש בו. וגם אם יש שלט ואין מפתח, לא נוכל להתניע את הרכב.

בכל חברה לשכפול מפתחות לרכב, יש מפתחות שהם נותנים לשכפל ויש מפתחות שלא. על מנת לשכפל את המפתחות שלכם תצטרכו לבדוק האם במקום שמצאתם לשכפול המפתחות, הם נותנים את שירות השכפול למפתחות מהסוג שלכם.

אז מי יכול לשכפל את המפתחות לרכב שלי?

אז קודם כל, כדי להוריד את המתח, נאמר ישירות שהיום, גורם מקצועי ומוסמך יכול למעשה לשכפל את כל סוגי המפתחות לרכב, של כל היצרניות, כל הדגמים ומכל שנתוני הייצור. זה נעשה באמצעות שימוש בציוד אלקטרוני מתקדם וייעודי, ציוד שיש להפעילו רק ע"י גורמים מוסמכים, מורשים ואמינים הפועלים כדי לסייע ללקוחות וחלילה לא לפעילות פלילית כגון גניבת רכבים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top