עקבו אחרינו

שכפול מפתחות לרכב תל אביב

שכפול מפתחות לרכב בתל אביב

חנויות רבות בתל אביב מציעות שירותים של שכפול מפתחות לרכב אך חנויות מעטות מציעות ביחד עם זה עוד שירותים נלווים. אצלנו בחנות תוכלו למצוא עוד מגוון רב של שירותים לבית ולרכב.

שכפול שלטים לרכב

מעט מאוד חנויות לשכפול מפתחות לרכב בתל אביב מציעות גם שירותי שכפול שלטים ואימובילייזר. הדבר מצריך מאותן חנויות להחזיק מלאים רבים של שלטים לרכב מהסוגים השונים של היצרניות השונות ואף להצטייד בציוד ששווה כסף רב, שחלק מאותן חנויות לא מוכנות להשקיע כסף רב באותו ציוד ולכן לא מציעות לכם הלקוחות את השירות הזה. אצלנו תוכלו להצטייד בשלט נוסף לרכב תוך מספר דקות שכן תהליך השכפול נערך במהירות ובמקצועיות רבה.

שכפול מפתחות רגילים

כחלק מהשירותים הבסיסיים שאנו מעניקים, ניתן גם לשכפל מפתחות רגילים אצלנו, החל ממפתחות פשוטים ועד מפתחות רב בריח לבית. לעיתים כאשר אנשים הולכים לשכפל שלט לרכב או את מפתחות האוטו הם נזכרים שהם גם צריכים לעשות עותק ממפתח כלשהו שיש ברשותם. חנויות אשר לא מעניקות את שני השירותים יאלצו לטרטר את הלקוח לחנות שכפול מפתחות נוספת. אצלנו ניתן לקבל את כל שירותי השכפול תחת קורת גג אחת ולהנות משירות מקצועי ואדיב.

קידוד שלטים

שירות נוסף שאנו מציעים אצלנו הוא קידוד שלטים פשוטים של מחסומי חנייה, תריסים חשמליים ועוד. לעיתים אנו רוצים שיהיו לנו מספר עותקים של השלט שפותח את המחסום של חניית ביתינו ושוברים את הראש היכן נוכל לשכפל אותו. מעבר לכך אנו גם מספקים שירותים של החלפת סוללות לשלטים מסוג זה. אחת התקלות הנפוצות שלקוחות באים אלינו עם שלטים ששוכפלו אצלנו או במקומות אחרים היא שהשלט פתאום לא פותח או לוקח לו זמן רב לפתוח. זה סימן שהגיע הזמן להחליף את סוללות השלט ואנו נשמח לעזור לכם לעשות זאת במהירות, קלילות ובמחיר נוח. בנוסף ניתן למצוא אצלנו, בחנות שכפול מפתחות לרכב בתל אביב , מנעולים מסוגים שונים לנעילת דלתות, מחסנים, מנעולים לאופניים, מנעולים לאופנועים ועוד פתרונות נעילה רבים ומגוונים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top