עקבו אחרינו

שיא צפיות ביוטיוב

שיא צפיות ביוטיוב

גאנגם סטייל הוא הראשון שהגיע עם השיר שלו שכבש את כל העולם ושבר שיא צפיות ביוטיוב עם מליארד צפיות. כן מליארד צפיות באמת הופכות אותך לכוכב, אבל יש עוד לא מעט סרטונים שהגיעו לשיא צפיות ביוטיוב רובם של זמירים כמו ג’סטין ביבר עם השיר בייבי, וואן ריפבליק עם השיר קאונטינג סטאר, וויז קאליפה בשיר סי יו אגין, טילור סוויפט עם בלנק ספייס ועוד. אז ברור שעם מוזיקה טובה  של כוכבים, הרבה יותר קל לשבור שיאים ביוטיוב ולהגיע לכמות צפיות של מליוני צפיות די בקלות. אבל מסתבר, שגם סרטונים אחרים שאינם מוזיקה או קליפים של זמרים, יכולים להגיע לכמות יפה של צפיות עם קצת עבודה קשה.

למה כדאי להשקיע בקידום הערוץ שלנו?

אם ניקח לדוגמא את כל אותם זמרים שבעצם נראה לנו שלא צריכים את הצפיות האלה, כי גם ככה הם ממלאים איצטדיונים בכל העולם ועדיין חשוב להם נושא הצפיות והשאלה היא למה.

למעשה, ככל שיותר ויותר אנשים צופים בך, אתה הופך יותר ויותר מוכר. כשאתה יותר ויותר מוכר, יש לך יותר ויותר חשיפה והדבר הזה לא רק גורם לאותם צופים לרצות להמשיך ולשמוע את אותו זמרים שוב ושוב, לרכוש כרטיסים להופעות ולרכוש אלבומים אלא גם יוצר לאותם זמרים ולהקות הכנסה פסיבית מפרסומות.

לכן, כאשר אתם פותחים ערוץ ביוטיוב, אתם חייבים שתהייה מחשבה מאחוריו, שיהיה רעיון, שיהיה מסר שידבר לכמה שיותר אנשים והכי חשוב יכוון לקהל היעד שלכם.

השקיעו מאמץ, זמן ואנרגיה בניהול הערוץ שלכם, ערכו אותו כמו שצריך, השקיעו בסרטונים עצמם ואפילו השקיעו בקידום הערוץ שכן ככל שהערוץ שלכם יהיה טוב יותר, מקודם יותר ויותר אנשים ייחשפו אליכו ויצפו בסרטונים, כך יש לכם לא רק סיכוי לקבל יותר חשיפה אלא גם הכנסה פסיבית מפרסומות.

יש כל מיני דרכים שיסייעו לכם לקדם את הערוץ שלכם ביוטיוב ולהפוך אותו לערוץ מצליח, צריך רק ללמוד את אותן דרכים ולבצע אותן בפועל.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top