עקבו אחרינו

קורס – שיווק דיגיטלי, זה כבר מזמן לא מה שהיה

קורס שיווק דיגיטלי

בעבר הרחוק כאשר האינטרנט עוד היה בחיתוליו ודרכי השיווק אותם הכרנו היו דרכי השיווק המסורתיות, על ידי פרסומות בטלויזיה או ברדיו, מודעות בעיתונים או במגזינים מקצועיים, שיווק ישיר וכדומה, שיווק דיגיטלי היה תחום שלא רבים הכירו ועוד היה בגדר תעלומה.

דובר על ערוץ חדש בין הצרכן והמשווק שלא היה ברור אם ואיך הצרכנים יקבלו אותו והאם פרסומות דרכו אכן יניעו צרכנים לרכישה.

בפועל, הפך השיווק הדיגיטלי לערוץ תקשורת מרכזי ומשפיע בין הצרכן למשווק וכיום מספר רב של רכישות מתבצעות תודות לשיווק הדיגיטלי.

לאור ההתפתחות של ענף השיווק הדיגיטלי קורס הכשרה בנושא היה עניין זה זמן, היות והתחום התפתח במהירות רבה, וכמעט מידי שנה גדלים בתוכו תתי תחומים כמו תחום הפרסום בטאבלטים ובסמארט פון שהתפתחו מהר מאוד בשנתיים האחרונות.

קורס שיווק דיגיטלי הוא דבר שכיום נלמד בכל מכללה שמלמדת לתואר במנהל עסקים, לתארים בתקשורת ובשיווק תודות למקום הגדול שתפס השיווק הדיגיטלי.

סוגי שיווק דיגיטלי

רבים שחושבים ששיווק דיגיטלי הוא אך ורק פרסומות ובאנרים ברחבי האינטרנט וכאן הטעות היות והוא יכול ללבוש מגוון צורות.

אימייל- דרך ישנה של שיווק מסורתי שאותה היינו רגילים לראות הוא דיוור לבית הלקוח, כיום חברות רבות שוקדות על מאגר אימיילים של לקוחות ומקפידות לעדכן אותם במוצרים חדשים, מבצעים וכדומה.

סרטונים ויראליים – אחד התחומים בעלי הכי הרבה השפעה בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות הוא סרטון ויראלי, בין אם זה סרטון שמפיק אדם בודד לגבי סקנדל שיווקי שקרה לו, או בין אם זה סרטון פרסום שמפיקה חברה מסחרית.

הרשתות החברתיות – לרשתות החברתיות כח עצום בעידן שלנו, בו לכל חברה מסחרית שמכבדת את עצמה דף באחת הרשתות החברתיות המובילות בו היא מתקשרת עם לקוחותיה על מצבעים וקידומי מכירות שהיא מבצעת ועד מתן פרסים ללקוחות וכדומה.

קידום אתרים הוא גם אחד הדברים שחשובים שנלמדים בקורס שיווק דיגיטלי ובו עלינו להבין כיצד עלינו לקדם את האתר שלנו למקום הראשון במנועי החיפוש, בין אם בצורה אורגנית ובין אם בצורה ממומנת על ידי התאמת כותרות האתר, תכני האתר ועוד.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top