עקבו אחרינו

קורא כרטיסים במכון כושר

קורא כרטיסים

התפקיד של קורא כרטיסים במכון כושר חשוב גם עבור העובדים וגם עבור קהל הלקוחות והמתאמנים. במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים קורא איכותי ונציג את ההבדלים בין המכשירים השונים

כרטיסי פלסטיק ותגי זיהוי אוספים נתונים ומאפשרים בקרה, ניתוח, מעקב וניטור לאורך זמן. הדרך היחידה להוציא את הנתונים מתוך הכרטיסים היא להשתמש בקורא ייעודי. הקורא חשוב בכל מקום שבו משתמשים בכרטיסים והוא חיוני בעיקר במקומות ציבוריים כמו מכוני כושר. בנוסף, בתוך מכוני כושר יש לקורא מספר תפקידים:

א. אבטחה ובקרה על כניסה ויציאה – המטרה העיקרית של הקורא היא לאפשר אבטחה ובקרה יעילים יותר על כניסה ויציאה מתוך מכוני כושר. כך ניתן לחסוך בהוצאות על מאבטחים, אך מבלי לפגוע ולהוריד את תחושת הביטחון. הקורא ממוקם בדרך כלל ליד הכניסה הראשית ובסמוך לכל יציאה נוספת במכוני כושר גדולים.

ב. איסוף נתונים על שעות עבודה – תפקיד נוסף של הכרטיס הוא לאסוף נתונים על שעות העבודה. כל מדריך כושר מקבל כרטיס אישי שעליו מודפס מספר הזיהוי, תמונה או פריטים מזהים אחרים. בעזרת הכרטיס הזה העובד יכול לפתוח דלתות מסוימות במכון כושר ולדווח על כניסה ויציאה. עם סיום החודש מקבל העובד דוח מסודר ובו השעות שעליהן הוא צפוי להשתכר.

ג. מתן הרשאות ללקוחות – אי אפשר לדבר על התפקיד והחשיבות של קורא כרטיסים במכון כושר בלי להזכיר את משמעותו עבור הלקוחות. הכניסה למכוני כושר היא בתמורה לתשלום או רכישת מינוי. כתוצאה מכך, הדרך היחידה של נציגי המכון לספק הרשאות ללקוחות היא באמצעות קורא ייעודי. הקורא מסתנכרן עם כרטיסי הכניסה של העובדים והוא מאפשר את מתן ההרשאות לאורך זמן.

שימוש נכון בכרטיסים במכוני כושר

חשוב לבחור קורא כרטיסים מקצועי ואמין כדי להשתמש בו בצורה נכונה במכוני כושר. תקלה בקורא עלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים, למנוע כניסה מלקוחות משלמים ובסופו של דבר להביא למרמור, תסכול ועוגמת נפש. מומלץ להכיר את ההבדלים בין הקוראים השונים ולשים לב למפרט הטכני. כך בודקים את הפונקציונאליות של הקורא ואת ממשק המשתמש שלו. רצוי לתת עדיפות לקורא עם ממשק משתמש ונוח ובולט, שאותו ניתן להפעיל גם במצבי חירום.

יש שורה ארוכה של חברות שמספקות שירותי ייעוץ עבור בקרת כניסה במכוני כושר. השירות שניתן על ידי החברות הללו חיוני לתחזוקה תקינה של מכוני כושר ברחבי הארץ. כדאי לקרוא גם מידע באתרי אינטרנט על מנת להבין בדיוק במה מדובר, לשאוב השראה ממכוני כושר פעילים שזוכים להצלחה ובמידת הצורך להחליף קוראי כרטיסים ישנים בדגמים חדשים יותר. חלק מהדגמים מתחברים לרשת האלחוטית וניתן לשלוט עליהם מרחוק. הדור הבא של הכרטיסים כבר כאן ובכל מכון כושר צריכים להיערך לכך עם קורא איכותי ומתאים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top