צפיות ביוטיוב איך זה עובד

צפיות ביוטיוב איך זה עובד

קצת היסטוריה על יוטיוב

יוטיוב הוא אתר אינטרנט פופולרי מאוד המאשפר למשתמשים רשומים להעלות ולשתף סרטונים, קטעי וידאו, קליפים, הרצאות מעניינות וכו', לצפות בהם ולהורידם למחשב האישי. האתר נוסד ב2005 ונרכש שנה לאחר מכן על ידי חברת גוגל. נכון ל2015 על פי דירוג האתרים של אלקסה, השייכת לאמאזון, יוטיוב הוא האתר השני הנצפה ביותר באינטרנט בכל העולם אחרי גוגל.

מה אפשר לעשות ביוטיוב?

כל גולש שנרשם יכול להעלות סרטונים לאתר, לדרג ולהגיב על סרטונים אחרים. ניתן לשבץ סרטונים מ־YouTube בקלות בבלוגים ובאתרי אינטרנט אחרים, וכיום יותר מ־80% מהסרטונים שמוטמעים באתרים אחרים ובבלוגים פרטיים הם סרטונים שהועלו ל־YouTube‏. באתר יש אפשרות חיפוש פנימי הבנויה על מנוע החיפוש של גוגל. כמו כן חברת גוגל מפעילה מנוע חיפוש בשם גוגל וידאו שחלק גדול מהתוצאות המתקבלות באמצעותו הן מ- YouTube.

איך אפשר להרוויח מיוטיוב?

יוטיוב מאפשרת ליוצרים ומפיקי קטעי הוידאו להרוויח כסף מפרסומות שיוטיוב תציב לפני כל סרטון שהם מפרסמים. אך יוטיוב עצמה אינה מספקת את שירות הפרסומות אלא עובדת עם גוגל אדסנס המוכרת שמתווכת עם המפרסם אל יוצר הסרטונים. כמובן שתוכלו לעבוד גם עם חברות אחרות בתחום שיניבו לכם יותר כסף אך תמיד כדאי ללכת על הטוב והבטוח. איך צפיות ביוטיוב עובד?

על מנת להתקבל לגוגל אדסנס ולהרוויח מהפרסומות שלכם, אתם צריכים כמה דברים:
1. שהתוכן שאתם מפרסמים בסרטונים שלכם יהיה מקובל על ידי תנאי השימוש שלהם וכמובן שלא יפר זכויות יוצרים. כי במידה והתוכן עובר על הכללים, גוגל אדסנס יפסלו אתכם ויהיה לכם קשה לגשת שוב בבקשה להצבת הפרסומות.
2. עליכם להתחיל מכמות צפיות בינונית על מנת לקבל רשות להטמעת הפרסומות. אנו ממליצים לכם לרכוש כמה עשרות או מאות צפיות לכל סרטון ולהתחיל לפרסם את הערוץ במקומות שונים.

גוגל אדסנס משלמת פר קליק, פר לחיצה על הסרטון, דבר שלא קורה בתדירות גבוהה. כלומר בכל פעם שצופה או משתמש ילחץ על הפרסומת שמופיעה בסרטון שלכם תקבלו כמות כסף מסוימת.

בחברות אחרות השונות מגוגל אדסנס, תוכלו להרוויח על ידי צפיות בלבד, כך שאם יהיו לכם 1000 צפיות בסרטון, תקבלו 4$ פחות או יותר. יש חברות שמשלמות יותר ויש כאלה שפחות. אך הדגש של החברות הוא על הצפיות עצמן כך שעליכם לקחת את הדבר הזה בחשבון.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top