פיתוח הדרכה טכנולוגי

פיתוח הדרכה טכנולוגית

אם גם אתם שואלים את עצמכם כמו עוד הרבה ארגונים ובתי עסק מה זה פיתוח הדרכה טכנולוגי הגעתם לעמוד הנכון. בימינו, ימים בהם כל המידע שאנו צורכים נאסף על ידי חשיפה לאמצעים דיגיטליים, כבר לא מספיק להיות איש הדרכה שרק מעביר את הדרכים בצורה פרונטלית, שולט בחומרים ובידע המקצועי אותו הוא מחוייב להעביר לצוותים בארגונים העוסקים בתחומים שונים. היום, כדי להיות חלק בלתי נפרד ממערך הדרכה פעיל יש להבין בצורה מעמיקה בכל מה שקשור לאמצעים הדרכתיים טכנולגיים כמו למשל אפיון ועיצוב חווית משתמש, הבנה של סביבות אינטרקטיביות שכן היום רוב התהליכים המתרחשים בארגונים נעשים בצורה דיגיטלית ועל ידי שימוש בכל מיני סוגים של תוכנות המסייעות לייעל את כל מה שמתרחש בעסק.

אז מה זה בעצם פיתוח הדרכה טכנולוגי?

אפשר לחלק את התחום הזה לשניים.

  1. מפתחי הדרכה טכנולוגיים – אחד מהמקצועות המבוקשים היום בתחום ההייטק ובכלל גם בארגונים שאינם עוסקים בתחום ההייטק הוא מפתח הדרכה טכנולוגי. היום על ידי השתלבות במסלולים שונים, ניתן לקבל הכשרה מקצועית ובסופה להשתלב בארגונים שונים בתור מפתח הדרכה טכנולוגי. מדובר באנשי הדרכה שמתאימים לעולם שלנו, העולם הדיגיטלי ומעבירים את המידע לצוותים בארגונים על ידי שימוש במגוון של תוכנות, אפליקציות וטכנולוגיות למידה מסוגים שונים.
  2. יש ארגונים שיכולים להסתדר ללא אנשי הדרכה ולמעשה פונים לחברות המתמחות בפיתוח תוכנות המותאמות לצרכים של העסק שלהם. בתהליך פיתוח התוכנות הללו לוקחים בחשבון את המטרות ואת הצרכים של הארגון וכך לאחר שהתוכנה מבוססת ניתן להעביר אותה לצוותים ולתפקידים הרלוונטיים.

פיתוח הדרכה טכנולוגי יתרונות

ראשית כל המעבר לאמצעי הדרכה דיגיטליים מאפשר לנו כארגון לחסוך זמן רב ולייעל את תהליכי הלמידה אצל העובדים שלנו בצורה שבעתיד תגרום לתפוקה לעלות וכך הדבר מייצר עבורנו יותר רווחים. בנוסף, כאשר אנו מחליטים להעסיק אנשי הדרכה טכנולוגיים הדבר תורם לנו רבות שכן הם מבינים את הצרכים של הארגון מהבחינה הזו וכך יכולים להעביר את התכנים בהתאמה מושלמת למטרות שלנו. המעבר לתוכנות טכנולוגיות עוזר לנו לחסוך זמן, אנרגיה ומשאבים רבים.

פיתוח הדרכה טכנולוגית

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top