עוקבים באינסטגרם 2015

עוקבים באינסטגרם 2015

רק לפני חודשים ספורים עקפה הרשת החברתית אינסטגרם את הרשת החברתית טוויטר עם למעלה מ-500 מליון משתמשים. כמעט מיותר לציין את הכוח האדיר שיש בפורמט הזה שכן מאות מליוני משתמשים עושים באפליקציה שימוש יומיומי. עשרות מליוני תמונות מועלות לאפליקציה מדי יום. הסלבס שזכו להכי הרבה עוקבים באינסטגרם 2015 הם: דמי לובטו עם 20.5 מליון עוקבים, קורטני קרדישיאן עם 22.1 מליון עוקבים, לאונל מסי עם 22.4 מליון עוקבים, דווין ג’ונסון עם 23.6 מליון עוקבים, ריהנה עם 24.1 מליון עוקבים, קייטי פרי עם 25.5 מליון עוקבים, כריסטיאנו רונאלדו עם 26.2 מליון עוקבים, מיילי סיירוס עם 26.2 מליון עוקבים, קלואי קרדשיאן עם 29.3 מליון עוקבים והמככבת – ניקי מינז׳ עם 31.1 מליון עוקבים. אז נכון שלא לסלבס הישראלים וגם לא לנו יש סיכוי להגיע לכמות העוקבים הזו… אך עם כמה טיפים ניתן בהחלט להגדיל את הכמות בעשרות אחוזים. אז איך תצליחו להגדיל את כמות העוקבים שלכם באינסטגרם?

  1. עקבו אחרי כמה שיותר אנשים – ככל שתנסו לעקוב אחרי יותר אנשים, כך הסיכוי שהתווספו לכם עוד ועוד עוקבים יעלה. מצד אחד מומלץ לעקוב אחרי הרבה אנשים, מצד שני על תגזימו כי זה מוריד טיפה את הערך.
  2. האשטגים ותיוגים – הוסיפו לתמונות שלכם האשטגים רלוונטים וכל אנשים שעושים את אותם תיוגים יוכלו להיחשף אליכם ויתעניינו בכם וכך יעקבו אחריכם. בנוסף, ממש כמו בפייסבוק שווה לתייג כמה שיותר אנשים שקשורים לתמונה וזה גם יכול לגרום לאנשים אחרים להוסיף אתכם ולעקוב אחריכם.
  3. תחמיאו לאחרים – ממש כמו בפייסבוק, כמה שיותר מחמאות אמינות יותר טוב. אנשים אוהבים להיות אהובים גם בחיים האמיתיים וגם בחיים הוירטואלים ולכן שווה להשקיע בקצת פרגונים.

בנוסף, שמרו על תגובות קצרות, נסו להיות מגוונים עם התמונות שאתם מעלים כדי שתעניינו אנשים וזה בגדול המפתח לכמה שיותר עוקבים באינסטגרם. בנוסף, אם אתם מנהלים פרופיל עסקי, שווה להיעזר במומחה שיכוון אתכם ויסביר לכם בדיוק למי ואיך לפנות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top