עקבו אחרינו

סרטונים – מדיה חברתית שתפסה תאוצה

מאז האינטרנט הפך למדיה מובילה אי שם באמצע שנות התשעים, התחלנו לראות דרכם כל מיני פלטפורמות ותכנים חדשים. אחד מאותן פלטפורמות אשר התפתחו להן ברחבי הרשת הם הסרטונים.

הסרטונים תפסו מקום של כבוד ברשת בשנים האחרונות, וקמו להם אתרים אשר מטרתן העיקרית היא בראש ובראשונה העלאת סרטונים.

האתר המוביל כיום בסרטונים הוא יוטיוב, אשר מטרתו הראשונית הייתה העלאת סרטים ארוכים וכבדים לאינטרנט אך אחריו קמו אתרים רבים כמו FXP, פליקס וסרטונים.

סרטונים הוא אחד התכנים הנפוצים כיום ברחבי האינטרנט וניתן למצוא סרטונים בספקטרום רחב של נושאים כגון, מתיחות, ריאליטי, הומור, סרטונים לימודיים ועוד נושאים רבים.

הסיבה המרכזית להעלאת הסרטונים לרשת היא הרצון לחשיפה, והנסיון להפוך את הסרטון שלך לויראלי.

מדוע אנשים מנסים ליצור סרטון ויראלי 

הרצון ליצירת והעלאת סרטונים ויראליים ואטרקטיביים לרשת, נעוץ בעיקר בהזדמנות הכלכלית שעומדת מאחוריו.

כאשר נעלה סרטון אשר יגרוף מספר רב של צפיות, הוא יהפוך להיות אטרקטיבי בעיני מפרסמים, מדוע?

היות והחשיפה של הסרטון שיצרנו היא גדולה, מפרסמים יהיו מעוניינים לשתול לנו פרסומת בתחילת הסרטון ובכך להגיע לכמות גדולה של אנשים, ואנחנו בתור יוצרי הסרטון נרוויח כסף מאותה פרסומת.

כמובן שהפוטנציאל העסקי עולה אם מדובר באדם עם ערוץ באתר מסויים של סרטונים אשר העלה מספר סרטונים מצליחים לרשת.

אותם אנשים גם זוכים לחשיפה גדולה, בעקבות הסרטון שלהם ויכולים לסלול את דרכם לעולם הבידור באמצעות החשיפה הזו.

סרטוני תדמית  

בשנים האחרונים החשיבות של סרטוני תדמית עלתה בצורה משמעותית, עסקים רבים כיום מוסיפים סרטונים לאתר החברה שלהם, על מנת שלקוחות פוטנציאליים יוכלו להתרשם מהעסק, בעיקר מתוואי העבודה ופרוייקטים אשר מופיעים בסרטון התדמית של העסק.

היתרון המשמעותי של סרטונים לעסקים הוא שכיום בעידן הדיגיטלי כולם רוצים לקבל הכל מהר ובמקום,  סרטוני התדמית נותנים ללקוח הפונטציאלי את כל המידע אותו הוא צריך לקבל על העסק, המוצר או השירות בזמן קצר יחסית.

ניתן להכניס בשתי דקות סרטון תקציר על העסק, תמונות שלו ותמונות של עבודות לדוגמא שהעסק עשה, הדבר חוסך ללקוח הפוטנציאלי דקות רבות של גלישה באתר, ובמקום לקרוא את דף האודות, להסתכל על המוצרים והשירותים, הכל מרוכז לו בסרטון אחד ברור.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top