ספסל עץ לגינה

האביב כבר ממש כאן, אחריו מגיע הקיץ וזה הזמן לפתוח את הוילונות והתריסים, לחדש את מערכת הישיבה בגינה שלנו, ללשט את הדק, לכסח את הדשא, לשתול איזה כמה פרחים צבעוניים, להפעיל את המאוורר בפרגולה ולחדש את החצר עם ספסל עץ לגינה.  הרי ישראל היא המדינה האופטימלית שבה אנו יכולים לבלות תקופה ממושכת במהלך השנה בחוץ בין אם על ידי הזמנת חברים ובני משפחה קרובים לקפה קר ועוגה, בין אם לארגן ״על האש״ מפנק או בין אם סתם בא לנו להתפנק לבד עם ספר טוב ומשקה אהוב. כולנו רוצים שהגינה שלנו תיראה מרשימה, מעוצבת ושפינת הישיבה תשתלב בהרמוניה עם הצמחיה והפרחים. שימוש בחומר גלם כמו עץ שהוא חומר גלם שמגיע מהטבע עם פריטים אמנותיים גולמיים זו דרך מדהימה להשיג את אותה הרמוניה וליצור עומק, חמימות ומשפחתיות בגינה שלנו.

יש כל כך הרבה סוגים של ספסלי עץ לגינה ואפילו תתפלאו לגלות עד כמה זה פשוט, קל ומהיר לבנות ספסל עץ לגינה ממש בעצמכם. אם אתם פחות בעניין של נגרות ואמנות, תוכלו לבחור בין כמה ספסלי זולה מעץ נמוכים כאלה עליהם ניתן ורצוי להניח כריות צבעוניות וליצור פינת ישיבה מרהיבה. בנוסף, ניתן לשלב באוויר הפתוח ספסל נדנדה עשוי מעץ – הרי מה יותר כייף מלחזור מיום עבודה עמוד, לצאת החוצה, לשבת על כרית רכה ולהרגיש את הרוח המלטפת של שעות הערביים בפנים שלנו. בנוסף, ניתן גם למקם ספסלי עץ לנוי, סתם כך כי הם הרי מוסיפים המון למראה הכולל. בקיצור, יש המון אפשרויות שעומדות לפניכם עם ספסלי עץ.

דברים שחשוב לחשוב עליהם לפני שבוחרים ספסל

  1. גודל הספסל – חשבו על המטרה של הספסל. ספסלים שמיועדים לישיבה רצוי שיהיו נוחים עד כמה שאפשר וגם גדולים מספיק כדי להכיל 3-4 אנשים.
  2. סגנון הספסל – יש ספסלים שעשויים ממאה אחוז עץ מלא, אחרים משלבים עץ ומתכת ויש גם צבעים לספסלים. ניתן לבחור להשאיר את הספסל כפי שהוא או להוסיף גילופים, לצבוע אותו בלבן ועוד.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top