ספסל מתקפל- פותר את בעיית המקום

רבים מאיתנו מחפשים פתרונות נוחים אשר יאפשרו לנו לארח אנשים רבים בביתנו בעיקר באירועים משפחתיים, ימי הולדת וכמובן חגים.

הרי מי מאיתנו לא נתקל במצב הכל כך לא נעים כאשר אנחנו מזמינים את כל המשפחה המורחבת אלינו לליל הסדר מספר חודשים מראש, ויום לפני ליל הסדר אנחנו מגלים שאין לנו מספיק כסאות להושיב את כל בני המשפחה אשר מגיעים לשבת סביב השולחן.

אז מגיע המצב בו חלק אומרים לא נורא אנחנו נשב בסלון, או חלק אומרים שהם לא צריכים כסא כי הם עובדים במטבח ומגישים את האוכל או במקרים אחרים מגיע מצב הרבה פחות נעים כאשר אנחנו הולכים לחפש כסאות ברחבי הבניין בו אנו גרים או ברחבי השכונה ומבקשים משכנים ומכרים להלוות לנו כסאות לערב אחד.

בחלק גדול מהמקרים שכנים רבים לא יוכלו לעזור לנו, היות וגם הם צריכים את הכיסאות במקרה שהם חוגגים ליל הסדר. הפתרון האידיאלי לבעיה זו היא ספסל מתקפל.

מהם היתרונות של ספסל מתקפל? 

ספסל מתקפל לא חייב להיות מוצב בסלון ביתנו כל השנה, הוא יכול להיות מאוחסן במחסן שלנו או בחדר ארונות ותודות לעובדה שהוא מתקפל הוא הופך לפריט נוח מאוד לאחסון. את הספסל מוציאים אך ורק במידת הצורך, כאמור רק כאשר אין לנו מספיק מקומות ישיבה של השולחן.

ספסל מתקפל תופס הרבה פחות מקום מאשר תופסת ערימה של כסאות פלסטיק.

מה גם שבהיבט של נראות, הרבה יותר נעים לארח אורחים כאשר אנחנו מושיבים על ספסל מתקפל מאשר על כסאות פלסטיק פשוטים.

בנוסף, ספסל מתקפל הוא גם פתרון אידיאלי לריהוט גן, אם יש לנו בריכה או גריל בחצר נוכל לשבת לאכול שם או סתם לשבת לצד הבריכה אחרי השתכשכות במים.

יתרון נוסף של ספסל מתקפל הוא שאנו לא חייבים לשים אותו בגינה כל השנה, אלא יכולים לאחסן אותו בתקופת החורף על מנת שלא יספוג את כל הגשמים והסערות שמתחוללות בתקופה זו של השנה.

הדבר יעזור לשמור על טיב ואיכות העץ בטווח הארוך היות ואנו שומרים אותו מפגעי מזג האוויר.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top