עקבו אחרינו

סמי הורי חוזר בתשובה

לאחרונה אנו שומעים על לא מעט מפורסמים אשר מתחילים הוא נמצאים כבר עמוק בתוך תהליך של חזרה בתשובה. חלקם מתחברים אל הדת וחושבים שהדת היא הדרך היפה ביותר לחבר את המשפחה אחד עם השני, להקנות לילדים ערכים של כבוד, סובלנות ודאגה לאחר ויש כאלה שעושים זאת לאחר שחוו אובדן, טראומה או תהליך אחר שגרם להם ללכת לכיוון שונה ממה שחיו עד עכשיו, בדומה לאנשים שחוזרים בתשובה ואינם מפורסמים כמוהם.

הדת נותנת תקווה כך אומרים, הדת מחברת אותנו אל הנפש, מדובר בתהליך עמוק, מורכב אותו קשה מאוד להסביר במילים. תהליך שמלווה בשלבים חיצוניים ופנימיים ומלווה בשינוי אורח החיים. חלק מהאנשים עושים זאת בהדרגהף חלק נכנסים לדת בצורה עמוקה ומסיבית ויש כאלה שפשוט מחליטים לעשות שינוי קל, למשל רק לשמור את מצוות השבת. כל אחד לוקח את הדת למקום אחר אך אין ספק כי לא מדובר באיזה טרנד או גימיק אלא בתהליך התמודדות אמיתי שרבים מהאנשים מחליטים לעשות.

עודד מנשה ועדן הראל, נתי רביץ, דוד דאור, מיקי בוגנים, מוטי רייף, אורי זוהר, לינור אברג׳יל, אתי אנקרי אלו הם רק חלק מהמפורסמים אשר עברו תהליך התחזקות או לחלופין תהליך חזרה בתשובה. עדן הראל ועודד מנשה אפילו החלו להופיע בפני קהל ולספר על התהליך אותו הם עוברים זה לצד זו כזוג המחזק אחד את השני ומעביר את התהליך גם לילדים. גם סמי הורי החל תהליך כך אומרים בתקשורת. האם תהליך החזרה בתשובה הינו תהליך  שמגיע מהזדהות, האם מדובר בניסיון לברוח למקום אחר מנוחות כזו או אחרת או שמא האמונה מספקת את מקום המפלט והכוח אותו אנו שואבים מהקדוש ברוך הוא. יש המון שאלות שצצות כחלק מהתהליך חלקן שאלות פנימיות איתן כל אחד ואחת מאיתנו שמחליטים לעשות צעד כה משמעותי ושינוי מהותי בחיים שואל ומתמודד עם עצמו. אם תרצו לקרוא או לשמוע עוד על התהליך תוכלו לעיין באתרים השונים, בפורומים ובכתבות חדשותיות על מפורסמים נוספים שלקחו החלטה ועושים שינוי.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top