סיורי לילה לבן 2016

בתקופה שלנו, הצעירים בני ה18 ומעלה פורקים עצבים, רגשות ומחשבות בעיקר בלילות, זמן הבילוי המועדף ולעתים אף היחיד שיש להם. בין אם מבחינת השעה בה הם גומרים את עבודתם ובין אם מבחינת העיסוקים האחרים שיש להם במהלך היום כמו צבא, שירות לאומי ועוד.

זמן הבילוי המועדף הזה הפך לילות שקטים בבר ללילות סוערים עם ריקודים ושירים מטריפים שמוציא את כל האנרגיה של הצעירים שלנו במהלך הלילה. בירות, אלכוהול וסיגריות הן רק חלק מן המופע שהלילות הלבנים מספקים לצעירים ולא פעם הדבר גם מסתיים בקטטה, תאונה או מוות.

הפסקה שכתבנו למעלה אמנם מסתיימת קצת באופן טרגי. אך בעקבות הלילות הללו נפתחו מגוון מקומות בילוי חדשים במקומות רבים בארץ ובעיקר בתל אביב, מקום הבילוי המועדף על הצעירים ובין מקומות הבילוי הללו נכנסו גם סיורי לילה לבן  כאשר במסגרתם ייפתחו מוסדות תרבות ואמנות, בתי עסק ומועדונים למשך כל הלילה. ברחבי העיר יתקיימו מופעים, מסיבות, מופעי חוצות והצגות שיהיו פתוחים לקהל הרחב, בחינם או בתעריפים מוזלים.

ביום חמישי שעבר (30/6/16) נפתחו סיורי לילה לבן 2016 הכוללים בתוכם מגוון מקומות בילוי גם לצעירים וגם לילדים. מקומות הבילוי הללו כללו מוזיאונים, מופעים, מסיבות, מופעי חוצות, הצגות, מועדונים ועוד. נביא לפניכם מספר מקומות מעניינים שהיו פתוחים במהלך הלילה הזה:

מסיבת אוזניות: מסיבת האוזניות השנה התקיימה בסימן 50 שנה לטלוויזיה החינוכית. במסיבה התחברו המבלים באמצעות הסמארטפונים לאפליקציית רדיו תל אביב 102 FM (הורדת האפליקציה ללא עלות) ונהנו מהופעתם של D.J. 'קישקשתא וחברים' ועם מיטב ה- DJs מבית אטיסוטו.

מסיבת פיג'מות לילית: כיאה ללילה הלבן, לא הולכים לישון אלא נשארים ערים וחוגגים כמו פעם עם מסיבת פיג'מות מרתקת וגדושה בפעילויות ברחבי מוזיאון ארץ ישראל. הילדים הוזמנו להגיע למסע לילי במהלכו נהנו ממשחק סובב מוזיאון, סדנת עיצוב ויצירת כתר אישי, מסיבת פיג'מות עם D.J יהלי, לצד מופעים ומזנונים במיוחד לילדים.

סיור חשמלי: במסגרת אירועי "לילה לבן" פתחה חברת החשמל את תחנת הכוח המיתולוגית של העיר הלבנה, רדינג א'. הסיור בתחנה התקיים בסימן "מבנה ראשון מעבר לירקון", ואיפשר הצצה לתוך מבנה תחנת הכוח ההיסטורית, שהחלה לפעול ב-1938 ומיועד לשימור.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top