עקבו אחרינו

נעלי כדורגל לילדים

נעליים

כדורגל הוא המשחק הכי פופולרי במדינת ישראל וילדים רבים משחקים כבר מגיל צעיר, וחלק גדול מהם חולמים על קריירה. לפני שהן ישיגו חוזה מקצועי שיהיה דלת הפתיחה שלהם לתחום, חשוב להשיג נעלי כדורגל מתאימות שיעזרו להם לשחק בצורה נוחה ובריאה יותר.

נעליים מקצועיות או נעליים לחובבנים?

נעלי כדורגל לילדים ממש כמו נעלי כדורגל לאנשים בוגרים, צריכות להיבחר לפי מספר רב של פרמטרים. העיצוב, הנוחות ולמעשה גם המחיר, כולם משפיעים על הנעליים הבאות שתקנו. עם זאת, אחת השאלות החשובות ביותר שצריכות להישאל כבר מההתחלה היא האם הנעליים מיועדות לילד שמשחק באופן מקצועי או רק למשחקים בבית הספר ואחרי הצהריים עם החברים. אם מדובר במשחק מקצועי כדאי להשקיע יותר בנעליים וכך תוכלו לשפר את היציבה שלו ולמנוע פציעות שיכולות לנבוע ממשחק מקצועי.

אלו פרמטרים חשובים לבחירת נעלי כדורגל?

  • נעלי כדורגל לילדים חייבות להיבחר עם הילד מכמה סיבות, כאשר הסיבה הראשית היא שהוא חייב למדוד אותן. אמנם יש מקרים בהם אבא ואימא מגיעים לבית עם נעליים חדשות והילד שמח ומאושר, אך כשמדובר על נעלי כדורגל לילדים או נעלי ספורט בכללי, מוטב לבחור נעליים עם הילד כדי שירגיש האם הן נוחות לו או לא. בסופו של דבר הנוחות היא הדבר החשוב ביותר בנעלי ספורט.
  • העיצוב של הנעליים הוא משהו שחשוב לכולנו אך בעיקר לילדים. כל ילד רוצה לשחק עם נעליים ממותגות של מסי או שחקן כדורגל מפורסם אחר, או כל עיצוב אחר שימשוך לו את העין. זה שיקול שאמנם נתפש כמייקר את המחיר בלי סיבה אך הוא חשוב לבחירה  שקטה ומושלמת של הנעליים.
  • נעלי כדורגל חייבות להיות עמידות ועשויות מחומרים איכותיים. נעל שעשויה מחומר שאינו איכותי יכולה להיות נעל שתיהרס אחרי כמה חודשים ספורים. בגלל בעיה זו לא כדאי לחסוך יותר מידי על הנעל כי אם תקנו נעלי ספורט ב-40 שקלים, אל תצפו שהן יחזיקו מעמד יותר מכמה חודשים. לעתים כדאי להשקיע יותר ולקנות נעליים איכותיות יותר ולטווח הארוך אתם רק תרוויחו, עד אשר הרגל של הילד שלכם תגדל עוד טיפה.

נעליים

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top