עקבו אחרינו

מקום לאירועים עסקיים

בעידן המודרני שאנו חיים בו כיום, במציאות העסקית יש מקום לאירועים עסקיים כמעט באותה מידה שיש מקום לאתר אינטרנט או אפליקציה לחברה מסוימת.

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר חברות גדולות כקטנות עורכות אירועים עסקיים עבור לקוחות קיימים שלהם שעימם הן רוצות לטפח את הקשרים העסקיים והאישיים, וכמובן עבור לקוחות חדשים עימם החברה רוצה לפתח קשרים עסקיים חדשים.

היות ואירועים עסקיים תפסו מקום נכבד באסטרטגיה העסקית של חברות כיום הנה מספר טיפים שיעזרו לכם לארגן אירוע עסקי מוצלח.

  • מקום – ישנה חשיבות רבה למקום בו אנחנו עורכים את האירועים העסקיים שלנו, למשל אם רוב הלקוחות שלנו הם בתל אביב והמשרדים הראשיים של החברה הם בתל אביב לא נלך לערוך את האירוע העסקי של החברה שלנו בחדרה או בכפר סבא, אלא נשתדל לעשות אותו באזור תל אביב או בסביבה הקרובה לעיר.

הדבר גורם לכך שאנו מבטיחים את נוכחותם של רוב עובדי החברה שכן הם מגיעים ישר מהמשרד ובמקביל את נוכחותם של רוב הלקוחות המוזמנים לאירוע, שכן אם רובם מתל אביב לא תהיה להם בעיה לשלוח נציג. בנוסף במידה ולקוח מסוים נמצא מחוץ לתל אביב, לא תהיה לו בעיית גישה לעיר שכן היא מאוד נגישה מבחינת תחבורה.

  • עיצוב המקום – כאשר אנחנו מדברים על אולם אירועים עסקיים במרכז אנחנו מדברים על סביבה נעימה, סביבה נוחה ומזמינה, לכן חשוב שנשים דגש חשוב על עיצוב המקום שבו בחרנו לקיים את האירוע העסקי שלנו.

לרוב נרצה לבחור במקום נקי, בדרך כלל “Open Space“ שכן זוהי סביבה מזמינה לעסקים, נטוורקינג ומינגלינג בין אנשים. בנוסף, אולי כדאי לשקול שולחנות בר גבוהים פזורים ברחבי חלל החדר בכדי שעובדים יוכלו לשבת אחד עם השני ולנהל שיחה נחמדה.

  • תזמון – אחד המומנטומים היותר טובים לאירוע עסקי הוא בעת תערוכה, לכן מומלץ להזמין מראש את כל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים אשר אותם אנחנו רוצים לראות באירוע שלנו .יחד עם זאת ניתן לשלב פגישות עסקיות באחת מהפסקות הצהריים או אפילו אחרי התערוכה בערב. ניתן לקיים אירועים עסקיים בגלריה נחמדה, בבית מלון, באולם כנסים, או אולם אירועים קטן ואינטימי.

 

 

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top