עקבו אחרינו

מחסן עצים – נגרות, אמנות, עיצובים

מחסן עצים משמש למטרותיהם של נגרים רבים ברחבי הארץ ומתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מוצרי עץ עיצובים, רהיטי עץ, פרגולות, פרקטים, אדני רכבת, מוצרי עץ נלווים ועוד.

תשובה לכל שאלה

עם שירות אדיב, ניסיון של שנים ומקצועניות שאין שנייה לה בתחום, מחסן עצים נגרות אימץ מגוון עצום של לקוחות המאוהבים ומחוברים לחומר העץ. אנחנו מספקים את העץ ומוצריו בסיטונאות, לנגרים, מעצבים, אמנים, לקוחות פרטיים, חנויות עיצוב ועוד. אצלנו במחסן עצים נגרות,  תוכלו למצוא סוגים רבים של עצים הגדלים בארץ ובעולם, לכל מטרה שתרצו. אם ברצונכם לבנות פרגולה שתשמש אתכם לישיבה מהנה בסוף יום עבודה מפרך או לאירוח בימים היפים של השנה, מחסן עצים נגרות הוא התשובה שלכם. אנו מספקים עצים לבנייה של בתים או מחסנים העשויים מעץ, דקים, רהיטים, דלתות או ארונות מטבח. מחסן עצים נגרות הוא מחסן גדול במיוחד וניתן להשיג בו עצי אורן, עצי זית, עצי אלון, עצי דובדבן, עצי איפאה ועוד. בנוסף מחסן עצים נגרות מספק ללקוחותיו שירותי חיתוך, שירותי ייעוץ והכוונה לכל לקוח בשמחה, באהבה ובהבנה רבה.

עץ לכל מטרה

לכל עץ בעולם יש תכונות אופי משלו שכן גם לאחר שהעץ הופך לרהיט או מוצר, הוא נוטה לשמר את צורתו הטבעית, החיות שבו תמיד נשארת והצבע שלו נוטה להשתנות. מכיוון שכל סוף עץ מאופיין בצורה שונה, לכל מטרה חשוב להתאים את סוג העץ המתאים לה על מנת שהמוצר אותו אנו רוצים לייצר, יישאר עמיד לאורך שנים רבות. אם ברצונכם לבנות פרגולה לחצר הפרטית שלכם, מומלץ לבחור בסוגי עצים שמתאפיינים בתכונות של חוזק ועמידות, זאת משום שהפרגולה עומדת בחוץ, חשופה לכל מזג אוויר. עצים כמו עץ אורן, עץ אשוח בעלי שכבות רבות, יכולים לעשות עבודה מצוינת. אם ברצונכם לבנות בית מעץ, דמוי צימר או אפילו מחסן מעץ לשימושכם הפרטי, עץ האלון הוא עץ מתאים למטרה זו. לעץ זה מראה טבעי, הוא נחשב לעמיד וחזק במיוחד. בנוסף אם אתם מעוניינים לתכנן ולעצב רהיטים לביתכם, זה המקום להפעיל את הדמיון. עצים הגדלים במקומות טרופיים לדוגמא עץ האמבויה הברזילאי מתאים לעיצוב של רהיטים פראיים ומיוחדים. אם ברצונכם לבנות ארון או ספרייה תוכלו להשתמש בעץ המייפל או בעץ אגוז. הבחירה היא אין סופית ושימוש בחומר העץ מאפשר להפעיל את היצירתיות והדמיון. אנחנו במחסן עצים נגרות נשמח לעזור לכם ולייעץ לכם במטרה שתקבלו את מוצר העץ עליו חלמתם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top