מושיק עפיה – עונת האח הגדול וי איי פי2

מושיק, זמר ים תיכוני ידוע בישראל, התחיל את קריירת השירה שלו,בתחילת שנות ה – 90 בשנת 1993. את הקריירה התחיל כאשר החליט לבחור בסגנון מוסיקה טורקי אך עם הזמן התברג והחל לשיר גם בסגנון מזרחי, האהוב מאוד על הקהל הישראלי. אחד מלהיטיו היותר מוכרים נקרא ׳אני לא זמין׳, אשר זכה להצלחה רבה, הן בקהל המבוגרים והן בקהל הצעירים.

בשנת 2006, מושיק עפיה השתתף בתוכנית ריאליטי המכונה ׳פעם בחיים׳ של חברת יס. מדובר בתכנית מציאות בה שולחים קבוצות של סלבריטאים מהארץ לכל מיני מקומות, זאת בכדי ליצור סיטואציות מגוונות ולעלו את הרייטינג. החיים במקומות אלו שנקבעו על ידי הפקת הסדרה זרים לאותם סלבריטאים ויוצרים עבורם מצבים בהם הם צריכים לעבוד, להשתלב עם אורח חיים שאינו מוכר להם ולהתאים א עצמם מחדש לאווירה שונה. בעונה הראשונה של אותה סדרת מציאות ׳פעם בחיים׳ השתתפו הזמרים שרית חדד, מיכל אמדורסקי ואביב גפן. יחד עם זאת, השתתפו הדוגמניות מורן גרוס ועדי נוימן. בעונה השנייה, בה השתתף מושיק עפיה השתתפו גם מנחי טלוויזיה, זמרים, שחקנים ודוגמנים רבים ביניהם אסי דיין, ליאור דיין, קובי אריאלי, יעל בר זוהר, קרין מגריזו, יעל גולדמן ועוד רבים וטובים.  בין השירים המוכרים של הזמר המוצלח מושיק עפיה ניתן להאזין ל׳סך הכל נשיקה׳, ׳מבט שנוגע׳, ׳שובר שתיקה׳, ׳מנגינה׳ ועוד.

עפיה באח הגדול

בתקופה האחרונה, החליט עפיה להיכנס לבית האח הגדול, תכנית הריאליטי של המדינה ובסופה של העונה זכה במקום הראשון בתכנית, לאחר מריבות, תככים והיכרויות חדשות. יחד עם מושיק עפיה השתתפו בתכנית נירו לוי , שיר אלמליח, אריאלה מלמד, סטלה עמר, וישראל גודוביץ׳.  לאחר שזכה עפיה במקום הראשון והמכובד, והיה לו ערב פנוי, בחר ללכת להופעה של כוכב הזמר המזרחי, אייל גולן בקיסריה. לטענתו של עפיה, הוא רק רצה לשמוע את הלהיטים של גולן, להרגיש את האווירה של הקיץ בקיסריה, להנות מההפקה, מהמוזיקה ולהנות מקולו המדויק והחד של הכוכב אייל גולן.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top