מוזס אם הדרך

מוזס אם הדרך

אם מסתכלים על ההתחלה של הרומן של רשת המסעדות עם הצרכן הישראלי צריך ללכת כשלושים וחמש שנה אחורה ללאס וגאס. למה אנחנו לוקחים אותכם כל כך רחוק וכל כך אחורה בזמן אתם שואלים? זו התקופה בה יורם ירזין, אחד מבעלי הרשת למד מלונאות בלאס וגאס, משם לקח את הרעיון להביא את הדיינרים הכל כך מצליחים הללו לארץ. כאשר שב יורם ירזין לארץ החליט לפתוח ביחד עם אחיו מסעדה אמריקאית וביחד עם שותף נוסף פתחו את עד העצם בהרצליה, מסעדה שקיימת עד היום אך ליורם היה חלום עוד מהתקופה שלו בארצות הברית לפתוח מקום אשר יספק את החוויה האותנטית של ההמבורגר האמריקאי לכל אחד ואחת מאיתנו.

לכן, בשנת 2003 הקימו האחים ירזין את רשת המסעדות מוזס ביחד עם השף אבי קונפורטי שהיה גם שותף להם במסעדות אחרות כמו צ'ימיצ'נגה המקסיקנית שזכורה לקהל התל אביבי וזוזוברה שנחשבת למוסד קולנרי בהרצליה. הרשת הפכה במהרה לדבר הבא של המטבח האמריקאי בארץ ועם סניפים במקומות מרכזיים כמו הרצליה פיתוח, רמת החייל, דיזינגוף, שדרות רוטשליד(במיקום של מסעדה קודמת של האחים, בירנבאום ומנדלבאום) ועוד, הפכה לרשת הפופולארית במרכז הארץ. הצעד הבא לביסוס הרשת בארץ בתור רשת המטבח האמריקאי המובילה בארץ היה פתיחה של סניפים מחוץ למרכז הארץ כאשר אחד הסניפים הראשונים היה מוזס אם הדרך, פתיחת סניף מוזס בירושלים וסניף חדש בחוצות אלונים בסמוך לרשת ישי.

רבים טוענים כי האחים המסעדנים הם אולי בין הבולטים ביותר שהיו בארץ בשנים האחרונות וראיה לכך היא ההצלחה שלהם החל מסוף שנות השמונים בהם החל להתפתח מאוד עולם המסעדנות בארץ ועד היום, ימים בהם התחרות היא קשה אך הם מסוגלים לחדש לנו בכל פעם מחדש עם סניפים נוספים, מסעדות נוספות, כמו המקסיקנית שנפתחה לא מזמן בהרצליה פיתוח במקום הסניף של מוזס וכן הלאה. בנוסף שותפים האחים ירזין במספר פרויקטים נוספים מחוץ לעולם המסעדנות כאשר הקבוצה שותפה במבשלת הבירה אלכסנדר ובמקביל היא היבואנית של משקה רדבול בארץ.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top