עקבו אחרינו

מהם המאפיינים של דלתות אלומיניום?

דלתות אלומיניום

המאפיינים הייחודיים של דלתות אלומיניום הופכים אותן לחלק בלתי נפרד מעיצוב חלל הפנים בבתים פרטיים, משרדים וחנויות. במאמר הבא נציג את התכונות העיקריות של הדלתות ונביא טיפים לבחירה מוצלחת של אנשי מקצוע

דלתות אלומיניום מיוצרות מחומר גלם נפוץ. השימוש באלומיניום עולה על השימוש בכל מתכת אחרת מלבד ברזל, ויש לך הרבה סיבות שקשורות לתכונות החומר. הדלתות מתאימות לעיצוב חלל הפנים בדירות פרטיות ומיועדות גם למשרדים וחנויות.

הסיבה העיקרית להצלחת הדלתות קשורה למאפיינים הייחודיים שלהן:

א. עמידות בפני שיתוך, קורוזיה ומים – העמידות של אלומיניום מסייעת לניצול תכונות החומר לטובת ייצור דלתות. האלומיניום עמיד בפני שיתוך וקורוזיה והוא מתאים לייצור דלתות חוץ בגינה, במרפסת ובחצר. דלתות המיוצרות מהחומר הזה שומרות על מראה מבריק לאורך זמן וגם לאחר חשיפה ישירה וממושכת לפגעי מזג האוויר. זהו מאפיין בולט של דלתות שמנוצל גם בייצור חלונות, תריסים ופרופילים.

ב. אסתטיקה ועיצוב מרשים – דלתות כניסה קובעות את אופי הבית וחלל הפנים. כדאי להשקיע בעיצוב הדלתות וכך גם להעלות את ערך הנכס. אחת הדרכים לעשות את זה היא לעצב את הדלתות מחומרי אלומיניום. אלומיניום הוא סוג של מתכת אסתטית ומרשימה. אפשר לעבד בקלות את האלומיניום ולעצב את הדלת בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

ג. בטיחות והגנה מפני פריצות – המשקל הנמוך של אלומיניום לא בא על חשבון עמידות וחוזק. דלתות אלומיניום מציעות רמה גבוהה של בטיחות והגנה מפני פריצות. קשה מאוד לפרוץ את הדלת והיא מעניקה שקט נפשי גם לבעלי דירות במבנים משותפים, לבתי קרקע ועוד.

ד. בידוד תרמי ואקוסטי – דלת אמורה למנוע לא רק כניסת פורצים וחרקים, אלא גם רעשים וקור. הדרך להשיג בידוד תרמי ואקוסטי עוברת בהתקנת דלתות אלומיניום איכותיות. האלומיניום מאפשר לשמור על רמה גבוהה של אקוסטיקה והוא משפר את הבידוד התרמי. בעזרת אלומיניום מונעים בריחת חום או קור מחלל הפנים וחוסכים בהוצאות מיזוג.

איך מתקינים את הדלתות?

עבודה עם דלתות אלומיניום מחייבת רמה גבוהה של מיומנות וניסיון. מבחינת הלקוח, האופציה הטובה ביותר ליהנות מיתרונות הדלתות היא להתקין אותן עם חברות מנוסות. חשוב לקבל המלצות על חברות העוסקות בתחום ולתאם פגישת היכרות לא מחייבת. יש לנצל את הפגישה על מנת לשמוע הצעת מחיר, להבין מה היא כוללת ולהתעניין גם לגבי אחריות.

ברמה הפרקטית, התקנת הדלתות צריכה להתאים לסוג הפרופיל. אפשר להגיע לבית הלקוח או העסק כדי לאסוף מידות ולבדוק איזה פרופיל יתאים לדלת. לאחר מכן מתקינים את הדלת בעדינות ומשלבים מנגנוני הגנה מפני פריצות. בשלב האחרון מוסיפים איטום תרמי ואקוסטי ומכסים את פרופיל הדלת. בנוסף, הדלתות משתכללות עם השנים ולכן גם אופי העבודה מחייב הקפדה על סטנדרטים גבוהים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top