עקבו אחרינו
  • Home
  • כללי
  • ליסינג מימוני השוואת מחירים

ליסינג מימוני השוואת מחירים

ליסינג מימוני הוא סוג של הלוואה, שמטרתה לאפשר לאנשים פרטיים או לבעלי עסקים, שמתקשים לרכוש רכב ׳במכה אחת׳, כלומר לשים את כל הסכום המזומן על הרכב, ליהנות מרכב חדש או משומש לתקופה של בין 45-60 חודשים. ניתן להשוואת מחירים בין העסקאות שחברות הליסינג מציעות ללקוחות הגולשים באתרי האינטרנט דרך שימוש באפשרויות המסננות ומראות את הרכב לפי קטגוריות. בין הקטגוריות בהן ניתן להיעזר באתרי האינטרנט המאפשרים סינון זה הן:

  • מחיר מחירון יבואן לרכב – קטגוריה זו מאפשרת לנו לחפש את הרכב בו אנו מעוניינים לפי מחיר מחירון של רכב מסוים, תוך מרווח סטייה אפשרי באחוזים. סינון זה מאפשר לנו בתור לקוחות למצוא את הרכב אותו אנו מחפשים בהתאמה לעסקת הליסינג הממומן.
  • סוג הרכב- בנוסף, ניתן לסמן ב- v את סוג הרכב בו אנו מעוניינים לדוגמא רכב פרטי, רכב משפחתי, רכב מנהלים, רכב מיניוואן, רכב יוקרה, רכב ספורט, טנדר, ג׳יפ ועוד.

כאשר מבצעים השוואת מחירים דרך בדיקה של מספר חברות ליסינג, ניתן להשיג את העסקה המשתלמת והאופטימאלית ביותר, בהתאם לתקציב שברשותנו.

הרעיון של ליסינג מימוני השוואת מחירים עומד מאחורי שיטה בה חברת הליסינג מאפשרת ללקוחות שלה לקבל מימון לרכישת רכב חדש אחרי השוואת מחירים בכל החברות, באמצעות הלוואה אליה נכנס שווי הרכב והריבית על העסקה כמובן. התשלום אותו הלקוחות הפרטיים או העסקיים משלמים, מכסה את מחיר הרכב, ואת עלות ההון שהשקיעה ברכב אותה חברת ליסינג שמספקת שירות זה. בסוף תקופת התשלומים, יוכל הלקוח לרכוש את הרכב מחברת הליסינג, להעבירו על שמו או לבחור בעסקת ליסינג מימוני נוספת שתאפשר לו לשדרג את עצמו עם רכב חדיש ומתקדם יותר. עסקת ליסינג מימוני, מתאימה לחברות, ארגונים, עסקים או אנשים פרטיים שמעוניינים לרכוש מכונית חדשה או משומשת אך לא רוצים לקחת הלוואה מהבנק בכדי שיוכלו לעשות זאת. בנוסף, עסקת הליסינג המימוני מחייבת את הלקוח לטפל ברכב, לדאוג להעבירו טסט בזמן, להכניסו למוסך ולשלם את הביטוח, בשונה מעסקת ליסינג תפעולי בה חברת הליסינג היא זו שדואגת לכל הביטוחים והטיפולים של הרכב, אך בסופה אין הלקוח יוכל ליהנות מהעברה של הרכב על שמו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top