חשיבות לומדות לילדים

לאחרונה נתגלה שלומדות לילדים עוזרות להם ללמוד מיומנויות בסיסיות, למרות שאנו יודעים שעדיף שילדינו יהיו כמה שפחות מול מסכי המחשב והטלוויזיה, ואכן יש כמה בעיות שכרוכות במאמץ עיניים שיש לשים לב אליהן, לעומת זאת זה יכול להיות טוב לילד ללמוד מתכנת לומדות לילדים שפותחה במיוחד לשפר את יכולותיו השכליות והמוטוריות, מבחר הכלים שיכולים לעזור להורים עם חינוך הילדים הוא גדול מאוד.

ישנן מספר של לומדות לילדים שיכולות לעזור לילדים לפתח מיומנויות חשובות הנדרשות לצמיחת הילד. דוגמה חשובה כוללת תכניות שמיועדות לפיתוח מיומנויות קריאה. לומדות אלו משלבות שימוש בפונטיקה, תוך שימוש בצבעים ומוזיקה. קריאה היא אחת הכישורים שחשובים בילד המתפתח ויותר ויותר חברות חינוכיות מתחילות להבין את זה. כתוצאה מכך יש שורה ארוכה של משחקים ולומדות הזמינים עבור ילדים שרוצים לקרוא.

מחלקה נוספת של הורים ומחנכים יכולה לחקור לומדות חינוכיות לילדים, שתהליך זה כרוך בבניית מושגים מתמטים בסיסיים. ילדים מקבלים תובנות בסיסיות כגון חיבור וחיסור, גיאומטריה בסיסית, ובמיוחד כל הדברים שקשורים לצורות ושמותיהן. ככל שילדים גדלים האופקים שלהם מתרחבים וכאשר האופקים מתרחבים אין כמו לומדות לילדים לספק להם את הידע שהם חיפשו.

בעוד אנשי אקדמיה בלבד הם חלק חשוב של החוויה החינוכית של כל ילד, יש מושגים רלוונטיים יותר להתפתחות הרגשית והנפשית של הילד. הבנה רגשית חשובה מאוד לפיתוח התגובה הרגשית של הילד לאנשים ומצבים. מושגי מפתח כמו להיות מודעים ושותפים, יושר וחמלה. לומדות לילדים עוזרות לנו לפתח את התכונות החשובות הללו.

נכון שכיום ישנה חשיבות להרחיק את הילדים מהמסך כי כל הילדים כיום בקושי יוצאים מהבית לשחק, ואחר כך מופיעות בעיות השמנה בילדים חוסר ריכוז והפרעות קשב (ADHD), אבל לומדות לילדים בנויות בצורה שהילדים לא מקבלים את כל המידע ומהר לומדות אלו בנויות על  עבודה מצד הילד עד שהוא יגיע למחוז חפצו.

לסיכום כיום ישנה בעיה של עולם גלובלי פתוח בלחיצת כפתור, לכן נכון שחשוב להרחיק את הילדים מהמסכים אבל שהם במסך תנו להם להתנסות בלומדות לילדים שפותחו כדי לסקרן אותם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top