עקבו אחרינו

חשבון חשמל- איך עושים את זה פשוט?

חשבון חשמל

אחד המעטפות שאנחנו פחות אוהבים לקבל בדואר אחת לחודשיים היא מעטפה של חברת החשמל ובה החשבון הדו חודשי של השימוש בחשמל של ביתנו. בנוסף לסכום התשלום אשר מצוין בחשבון החשמל אותו אנו מקבלים אחת לחודשיים, גם מצוין גרף אשר בו אנו יכולים ללמוד על השימוש שלנו בחשמל ביחס לשנה הקודמת.

באותו גרף אנו מקבלים חתך של צריכת החשמל שלנו באותם חודשים בשנה שעברה וכך אנו למדים אם השתמשנו יותר או פחות בחשמל באותה תקופה יחסית לתקופה המקבילה. לעיתים, אם לא שילמנו את חשבון החשמל בזמן אנו נקבל לדואר שלנו התראה שנייה על תשלום חשבון החשמל, אותה נצטרך לשלם באופן מיידי שכן אם לא נשלם בזמן הדבר יוביל לניתוק החשמל בביתנו.

על מנת להימנע מאותו דבר מביך ומעצבן של ניתוק החשמל בביתנו, ישנם מספר דרכים בהם נוכל לשלם את חשבון החשמל שלנו. הדרך הפחות נוחה היא ללכת פיזית לדואר, להמתין בתור, ורק אז לשלם לפקיד או פקידת הדואר. דרך זו תיקח לנו ככל הנראה הרבה זמן שכן נאלץ להמתין הרבה זמן בתור.

דרך שנייה לתשלום חשבון החשמל היא דרך הטלפון. נתקשר לשירות הטלפוני של חברת החשמל ושם נוכל לשלם באמצעות כרטיס האשראי את חשבון החשמל החודשי גם באמצעות מענה טלפוני בלי כל המתנה לנציג , דבר שיחסוך לנו זמן רב וגם ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי לנציג טלפוני של חברת החשמל ועימו נוכל גם לברר את סטאטוס החשבון שלנו, אם יש לנו חובות עבר או כל דבר בנושא חשבון החשמל שלנו.כמו כן, אם ברצוננו לחסוך גם את הזמן הזה ניתן להיכנס לאתר האינטרנט של חברת החשמל ושם לשלם את חשבון החשמל באמצעות כרטיס האשראי מבלי כל המתנה לנציג ומבלי לערוך אפילו שיחת טלפון.

דרך נוספת לתשלום חשבון החשמל והיא אפילו מהירה אף יותר מכל הדרכים שציינו עד עתה היא הוראת קבע פשוטה. ניתן לעשות הוראת קבע מחשבון הבנק שלכם לחשבון חברת החשמל ובכך לחסוך כל טרחה בנושא וכל חודשיים יעבור סכום חשבון החשמל מחשבון הבנק שלכם לחברת החשמל.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top