השינוי שחל במעצבי הפנים בשנים האחרונות

אם בעבר לשפץ בית היה עניין פשוט ולא השקענו בו יותר מידי מחשבה ורוב המשקל בעת השיפוץ היה מושקע בחידוש המערכות והרהיטים בבית, כיום אין כך פני הדברים ומשקל רב בעת השיפוץ מונח על סגנון העיצוב של הבית מעבר לחידוש המערכות והרהיטים.

הרעיון העומד מאחורי ההשקעה בעיצוב בא במטרה לשלב בין כל חדרי ופינות הבית וליצור הרמוניה ביניהם תוך שילוב אלמנטים עיצוביים שנקבעו מראש, כאן נכנס תפקידם של מעצבי הפנים.

בשנים האחרונות פותחו שיטות עיצוב חדשניות כאשר במקביל אנחנו עדים לחומרים חדשים שנכנסו לעיצוב ושיפוץ הבית ולכן חשוב להשתמש בשירותיו של מעצב פנים, שכן הוא בקיא בכל השינויים והשיפורים שאנו חווים בשנים האחרונות למשל כמו שימוש בחומר הגלם ראטן במקום השימוש בפלסטיק.

סיבה נוספת לשימוש בשירותים המציעים מעצבי פנים היא הידע הרב שכן, אם פעם כאשר היינו מעצבים בית בעצמנו העיקר היינו שומרים על סגנון עיצובי אחיד, כלומר אם היינו משפצים את הבית בסגנון קלאסי, אז לאורך כל השיפוץ היינו שומרים על הקו הקלאסי של העיצוב אך כאשר אנו נעזרים במעצב פנים בשיפוץ שלנו הוא עוזר לנו לשלב בין כמה סגנונות עיצוב בחלל הבית היות ומהניסיון שלו הוא יודע אילו סגנונות ניתן לשלב ואילו לא ניתן לשלב, למשל הוא יכול להמליץ לנו לשלב שני סגנונות שונים ברחבי הבית וללכת איתם בתור קו עיצובי או אפילו בתוך חדר אחד לבחור בשני קווים עיצוביים על מנת שאחד ישבור את השני וייצור עניין באותו חלל.

ניקח לדוגמא סלון, מעצבי פנים רבים בוחרים ללכת על קו כפרי או קלאסי למשל בעיצוב הסלון עצמו אך נותנים לסלון טאץ' מודרני על ידי צביעת קיר אחד בבטון עיצובי למשל.

יתרון נוסף בשכירת שירותי מעצבי פנים בעת שיפוץ הבית הוא שיש עוד זוג עיניים מקצועיות שמסתובבות בבית בזמן השיפוץ וביחד עם האדריכל מוודאות כי התוכניות אכן מתבצעות על פי מה שנקבע מראש ובנוסף אנו יכולים להיות בטוחים כי אם ניתקל בבעיה כלשהי בזמן השיפוץ, מעצב הפנים יוכל לעזור לפתור אותה תודות לניסיון הרב.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top