המעבר מתוכנות לאפליקציות

עד לפני חמש שנים כאשר היינו שומעים את המילה אפליקציה, לא היינו בטוחים במה מדובר.

אבל עם ההתפתחות המואצת של הסמארטפונים והטאבלטים בשנים האחרונות, לא נשאר היום אדם אחד בעולם, מילדים קטנים ועד אנשים מבוגרים שלא מבין את משמעות המילה אפליקציה.

אם לפני חמש שנים תחום האפליקציות עדיין לא היה מפותח ועוד היה בשלב החדירה לשוק, כיום הוא נמצא ברוויה- שלב הבגרות שלו, ולכן ניתן למצוא אפליקציות בספקטרום רחב של תחומים, כגון אפליקציות לילדים, אפליקציות של חדשות, אפליקציות בתחום הספורט, הזמנת מוניות, הזמנת אוכל ממסעדות ועוד.

האפליקציות משמשות בתור כלי בידורי

תחום האפליקציות מציע בידור לכל הגילאים, החל מילדים בגיל שנתיים, אשר פותחו עבורם אפליקציות של דמויות מדברות, הלבשת דמויות ועוד מגוון אפליקציות אשר מגרות את החשיבה והחושים בהתאם לגילם של הילדים.

תודות לפקודות האינטואיטיביות של הסמארטפונים או הטאבלטים, ילדים בגיל הרך יכולים ליהנות      מהשימוש באפליקציות תוך כדי פיתוח כישורים טכניים ויכולות חשיבה.

תחום זה, מציע גם מספר לא מבוטל של  אפליקציות פנאי וחדשות אשר בהן אנו יכולים להתעדכן בנעשה בארץ ובעולם מבחינת חדשות, יכולים להתעדכן בחדשות בעולם הספורט ואף לצפות בשידורים חיים מהטלוויזיה באפליקציות של ערוצי הטלוויזיה.

אפליקציות לעסק שלך

כיום חברות רבות החלו להשתמש באפליקציות בתור כלי עסקי ושיווקי לכל דבר.

חברות מוניות, מסעדות וחברות תעופה החלו לתכנן ולמנף אפליקציות שונות, כאשר אנו יכולים להזמין את השירותים אותם חברות אלו מציעות, באמצעות הסמארטפון או הטאבלט. מה הסיבה שפריצתן של האפליקציות לתחומים שונים בחיינו ממנפות עסקים אלו ורבים אחרים?

אותן חברות משתמשות באפליקציות בתור מרכז הזמנות, הדבר חוסך להן  בכוח האדם. כך, במקום לשלם לעשרות אנשים שיענו לטלפונים של לקוחותיהן, החברה משקיעה פעם אחת בלבד בפיתוח אפליקציה, אשר תיקח את ההזמנות ותעביר אותן ישירות למרכז ההזמנות.

לדוגמא, הזמנו פיצה דרך האפליקציה, היא מגיעה ישר לסניף הקרוב לביתנו, ולנו יש מעקב אחרי כל שלבי ביצוע המשלוח, מההכנה, דרך הכניסה לתנור ועד יציאת השליח.

אותן החברות חינכו את הצרכנים להשתמש באפליקציות הללו באמצעות שוברים והנחות, ובכך הן מקנות לאותם לקוחות חוויה חיובית ומלמדים אותם להשתמש באפליקציה במקום בטלפון, ובכך חוסכים בעלויות לטווח הארוך.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top