עקבו אחרינו

הובלות בראשון לציון – שירותי חברת הובלות

הובלות בראשון לציון

שירותי חברת הובלות התחילו בשנת 1885, ועד המחזות והסרטים האוסטרליים והגרמנים בשנת 1970 עדין נראו סבלים מובילים רהיטים בעגלות.

חברת שניר הובלות היא חברה המסייעת לאנשים פרטיים ובעלי עסקים להעביר את מרכולתם כשהם זקוקים לשירותי הובלות בראשון לציון. היא מציעה את כל השירותים הדרושים למעבר דירה כגון אריזה, העמסה, שירות נעים ואדיב, פריקה, סידור הפריטים והעברה בפועל של תכולת הבית.

סקירה כללית

מאות אנשים בשנה נהנו משירותי הובלות בראשון לציון בעשור האחרון. אלו אנשים שחיפשו, וקיבלו שירותי הובלות מצוינים כשחיפשו חברה אמינה לביצוע המעבר.

העלות לשירותי הובלה למרחקים ארוכים נקבעת בדרך כלל על ידי משקל הפריטים המועברים, המרחק הגיאוגרפי, כמה מהר הפריטים מיועדים להובלה, והזמן בשנה או בחודש בהם מבוצעת ההובלה.

מה כולל השירות?

לעיתים ניתן לבסס את המחיר על היקף הפריטים ולא על משקלם. חברת הובלות שניר מציעה תמחור תעריף קבוע. שירותים נוספים כוללים ניקוי הבית ואחסנת חפצים.

הובלות בראשון לציון הוא שירות הכולל השכרת משאית או השכרת שירותי רכב הובלות דומה. בדרך כלל, הצדדים שוכרים משאית או ואן גדול דיו על מנת לשאת מוצרים למקום המעבר, ואם יש צורך, מקדישים תשומת לב מיוחדת לאריזת חפצים עדינים, שבירים ויקרים כגון פסלים ואגרטלים.

אריזה בטוחה

תהליך הובלות בראשון לציון כרוך גם במציאת או רכישת חומרים כגון תיבות, ניירות עטיפה, סרט הדבקה חזק, ובועות פלסטיק לעטיפת ואריזת חפצי בית שבריריים, ועל מנת לבסס את הנשיאה וההעמסה ביום המעבר.

חברת שניר הובלות מציעה בין מגוון שירותיה אפשרות מעשית נוספת: ניתן לבצע את ההובלה באמצעות מכולות המונעות על ידי אנשי מקצוע למיקום החדש.

צוות מקצועי ומיומן

נציגי חברת שניר הובלות משתמשים בחגורות מטען על מנת להגן על הרהיטים, להקל את התהליך ולהפוך אותו למרגש.

צוות המובילים בחברת שניר הובלות הוא בעל ניסיון של קרוב לעשרים שנים בתחום ההובלות. החברה מבצעת שירותי הובלות בראשון לציון להעברת משרדים, דירות והובלות מנוף או הובלות קטנות, כולל שירותי סידור הבית ואריזה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top