עקבו אחרינו

הדברת נמלים וג'וקים

הדברת נמלים וג'וקים

אף אחד לא רוצה מזיקים בבית אך עוד לפני שאתם נכנסים לפאניקה עם הופעת המזיק הראשון, חשוב מאוד להכיר לעומק את כל השיטות שבעזרתם ניתן למגר אותן יחד עם הדגשים החשובים ליישומם. הדברת נמלים וג'וקים יכולה להיות פשוטה יותר ממה שנדמה לכם אם יודעים לבצע אותן נכון.

אלל תתנו לבעיה לגדול

ברגע שיש חרקים שמופיעים בגינת ביתכם או אפילו בתוך הבית עצמו, מצב מלחיץ הרבה יותר, אתם ככל הנראה תיכנסו ללחץ ולעתים אף לפאניקה של ממש. אין ספק שהחרקים המבחילים הללו יכולים לרסק את איכות החיים שלנו וגם בית מעוצב ונקי ביותר יכול להיות מקום רע מאוד לשהייה ברגע שיש בו ג'וק שלא מפסיק להופיע. אחרי שחיסלתם ג'וק אחד עם נעל, יכול להיות שתחשבו שהבעיה נגמרה אך זה הזמן להבין שג'וקים לרוב לא מגיעים לבד ואין מנוס מהדברת נמלים וג'וקים יסודית. זה הזמן להבין את הדגשים לגבי ההדברה שישנו לגמרי את ההתמודדות שלכם.

דגשים להדברת נמלים וג'וקים

  • אחד העקרונות החשובים ביותר בהדברת מזיקים היא מהירות הפעולה. ברגע שיש נמלה או תיקן שמופיעים בביתכם ייתכן ומדובר על מושבה שמופיעה וכך אתם למעשה חייבים לטפל בה לפני שהיא מתפשטת עוד ועוד. למשל, הסיכוי שיש אצלכם בבית נמלה אחת שטעתה בדרך נמוך מאוד וככל הנראה היא מחפשת מזון מתוקף היותה במושבת נמלים בקרבת מקום, ולכן ברגע שהיא תמצא מזון, היא תקרא לשאר. גם אם הבית שלכם יהיה נקי ביותר, יכול להיות שפירור מזון אחד כבר יבשר על בואן הקרב ובא של עשרות נמלים אחרות.
  • גם תיקנים חיים בקבוצות ולמעשה ברגע שרואים תיקן קטן יש סיבה לדאגה, תיקן קטן הוא תיקן צעיר וזה אומר שהם מתרבים. במצבים כאלו חשוב לקרוא למדביר מקצועי ולא להסתפק בחיסולו.

כיצד אפשר להדביר את הנמלים והג'וקים?

הדברת נמלים וג'וקים יכולה להתבצע באופן עצמאי על ידי שימוש בריסוס ופיתיונות. הנחת פיתיונות היא השיטה הטובה יותר כיוון שכך אפשר למגר כמות גדולה יותר של נמלים וג'וקים במאמץ קטן יחסית, על ידי כך שהם מובילים את הפיתיון לקן או לשאר הפרטים ומחסלים את כולם. גם ריסוס היא פעולה יעילה אך לא תמיד היא ממגרת באופן מוחלט.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top