עקבו אחרינו

הארץ – לאנשים שאוהבים חדשות איכותיות

אתר האינטרנט של עיתון הארץ, נחשב לאחד מאתרי החדשות האיכותיים ביותר, מתוך מגוון של אתרי חדשות הפוקדים את הרשת האינטרנטית בישראל, מדי יום ביומו. אתר החדשות של עיתון הארץ הוותיק והמנוסה, מחלק את הידיעות אותן הוא מפרסם לידיעות הקשורות לארץ ולידיעות הקשורות לאירועים בחו״ל. תחת הקטגוריה ״בארץ״- ניתן למצוא כתבות, ראיונות ומאמרים חדשותיים בנושאים החמים המועלים בעיתונים, באתרים ובערוצי החדשות השונים ביניהם: נושאים הקשורים בהרכבת הממשלה הנמשכת כבר זמן רב, מחאת התלמידים על ביטול בחינות הבגרות במגזר הערבי, נושאים מיוחדים וייחודיים רק לאתר הארץ, תחזית מזג האוויר, סקרים מגדריים ועוד. בקטגוריה ״בעולם״ לעומת זאת, האתר דן בנושאים הקשורים למדיניות החוץ, יחסיה של ישראל עם מדינות זרות כמו ארה״ב, צרפת ובריטניה,

אירועים חדשותיים המתרחשים בעולם כמו וירוס האבולה ועוד. בנוסף, תחת קטגוריית ״בעולם״, מחלקת הארץ את נושאיה לפי אזורים: מזרח תיכון, אמריקה, אירופה, אסיה ואוקראינה ואפריקה, מה שמקל רבות על ההתמצאות החדשותית באתר. בנוסף, בדיוק כמו בעיתון הארץ, גם באתר האינטרנט החדשותי יש קטגוריה המדומה למוסף ׳גלריה׳ בה מציגים כותבי האתר נושאים הקשורים לתרבות, במה, תאטרון, אופנה, ילדים, טיולים,  מחול, הופעות, ספרות, שירה קונצרטים ועוד. גלריה מציעה גם מגוון של טורים אישיים בנושאים שונים המעניינים את הקוראים של אתר עיתון הארץ.

בקטגוריית ספורט של אתר עיתון הארץ המותאם באופן ספציפי לאוהבי הספורט בישראל ובעולם, ניתן להיחשף ולקרוא במגוון תחומים הקשורים לספורט. כדורגל ישראלי, ליגת העל, כדורגל בעולם, כדורסל, NBA, מגרש ביתי הן רק חלק קטן מהקטגוריות שנמצאות תחת הכותרת ׳ספורט׳ של אתר עיתון הארץ. בנוסף, ניתן להתעדכן מדי יום בלוח התוצאות של משחקים עדכניים המתרחשים בארץ ובעולם.

אחד הדברים המייחדים  את אתר החדשות של עיתון הארץ נקרא ״בראש החדשות״. בראש החדשות היא קטגוריה יוצאת דופן המתעדכנת מדי יום ומאפשרת לגולשים להישאר סופר מעודכנים בנושאים החמים שמציפים את העיתונות של ישראל. הנושאים הכי חמים ועדכניים מועלים על הכותרת ״בראש החדשות״, שם הגולשים יכולים לבחור בנושא המעניין אותם ולהתעדכן במגוון של חדשות, סיקורים, סרטוני ווידיאו, ראיונות ועוד באותו נושא.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top