עקבו אחרינו

האם בטון מוחלק מתאים גם לבתים משותפים?

לא מעט אנשים אשר ממליצים על ריצוף של בטון מוחלק, נוטים להמליץ עליו כריצוף לתוך דירה או בבית פרטי, וכמובן שמשתמשים בריצוף זה גם במשרדים שונים, במפעלים, וכיו"ב. אולם, האם הבטון המוחלק יכול להתאים גם לבניין המגורים המשותף שלכם? יש לזכור כי רוב הישראלים, גרים בבתים משותפים, ואתם בוודאי מודעים לכך. על כן, האם הבטון המוחלק יכול להתאים למסדרונות, ללובי ולמדרגות של הבניין שלכם? התשובה היא כמובן חיובית לחלוטין. עם זאת, צריך כמובן להבין מדוע הבטון המוחלק מתאים לבתים המשותפים, ומה היתרונות בריצוף מסוג זה באופן ספציפי.

להכיר את היתרונות של הבטון המוחלק

  • עמיד בצורה יוצאת דופן – הדבר החשוב ביותר בריצוף לבתים משותפים, הוא העמידות שלו. יש לזכור כי בבתים המשותפים יש תנועה ערה יחסית של בני אדם – מדובר לכל הפחות על כמה עשרות בודדות של אנשים, ולעתים מדובר אף על יותר מכך (תלוי כמובן בכמות הדירות). לכן, צריך לבחור ריצוף שיוכל להיות עמיד בפני תנועה אנושית גבוהה, ויש גם לקחת בחשבון שאנשים לוקחים איתם תוך הבניין לעתים ציוד כבד, עגלות, אופניים, וכיו"ב. לכן, בטון מוחלק מהווה בחירה טובה כל כך. הבטון המוחלק נחשב לריצוף עמיד בצורה יוצאת דופן, ויש לו גם ציפוי שהופך אותו לעמיד עוד יותר. הבטון המוחלק לא נשבר ולא נסדק, ולכן יכול לשרת את הבניין שלכם עוד שנים רבות קדימה.
  • כל עיצוב שרק תרצו – בתור האנשים שגרים בבניין הדירות, אתם גם רוצים לדאוג לכך שחדר המדרגות והלובי ייראו מושכים ויפים. אל תשכחו שאם בעתיד אתם תרצו למכור את הדירה שלכם, מה שישפיע על המחיר שלה הוא לא רק הדירה עצמה – אלא גם הבניין כולו. מבחינה זו, לבטון המוחלק יש תפקיד חשוב מאד לעיצוב של החלל המשותף. ניתן להזמין ריצוף של בטון מוחלק בכל סגנון שרק תרצו! את הבטון המוחלק ניתן אף לצבוע בטכניקות מתקדמות במיוחד, וניתן גם ליצור בו תחושה כאילו הוא מחולק לאריחים. הדבר היפה הוא שכבר מבחינת העיצוב הבסיסי שלו, הבטון המוחלק משרה אווירה יוקרתית ומיוחדת מאד בחלל המשותף בבניין.
  • שדרוג קל ופשוט – קל מאד לשדרג את המרחב של הבניין המשותף לריצוף עם בטון מוחלק, ואמנם זה דורש כמובן שיפוץ, אך ביחס לסוגי ריצוף אחרים, העבודה תהיה מהירה יחסית, ולרוב בתוך מספר ימים, יהיה אפשר לסיים את העבודה כולה (תלוי במורכבות פרויקט השדרוג). חשוב לציין שאם בעוד עשור למשל תרצו קצת לחדש את הבטון המוחלק, אין בכך שום בעיה, ואפשר לחדש אותו בקלות, כל עוד תשמרו את המפרט של הבטון המוחלק הישן.

אז למה לא לבחור בבטון המוחלק?

האמת שאין שום סיבה שלא לבחור בבטון המוחלק. יש רק לקבל את הסכמת כל הדיירים בבית המשותף, ומכאן אפשר להתחיל ולצאת לדרך!

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top