האיכות והביטחון של כספות booil safe

התפקיד של כספת, הוא להגן על כל מה שיקר לנו – תכשיטים, מסמכים, חוזים, מחשבים ניידים, ואפילו כלי נשק אישי – כל אלו נשמרים היטב בתוך הכספת. אז איך נדע שמדובר באמת על כספת אמינה? אחד מהדברים שיכולים לעזור לנו בזיהוי כספת אמינה זה כמובן מותג. ברגע שיש מותג אמין עם מוניטין טוב-  נוכל לבחור בכספות שלו ללא שום חשש. כאן חשוב להבין את האיכות הגבוהה של כספות booil safe. חברת booil safe היא חברה קוריאנית, אשר מתמחה בייצור של ארונות ביטחון, כספות, ופתרונות הגנה באופן כללי. כמובן שגם בישראל ניתן להשיג את הכספות הטובות והאיכותיות שלה.

מוניטין טוב בכל העולם

  • כספות ללקוח המוסדי – חשוב מאד לדעת שלקוח מוסדי אשר מחפש כספות אמינות, יגלה כי כספות booil safe הן בדיוק הכספות שהוא מחפש. נכון להיום בלא מעט בתי מלון בעולם, תוכלו למצוא את הכספות של חברת Booil safe והן מספקות הגנה טובה לכלל האורחים במלון ונחשבות לאמינות ובטוחות. אם גם אתם זקוקים לפתרון מוסדי של כספות באספקה בכמות גדולה – אלו כספות שבהחלט יענו על הסטנדרטים שלכם, וגם חברות הביטוח מכירות בכספת זו כאיכותית וטובה.
  • גודל הכספות – בארץ ניתן להשיג כמה וכמה דגמים שונים של כספות booil safe בהתאם להעדפה שלכם. באופן כללי מדובר על הכספות הסטנדרטיות – מהסוג שמציבים בבתים, בעסקים קטנים, בבתי מלון, וכיו"ב. ביחס לכספות הסטנדרטיות, הן נחשבות לחזקות ועמידות מאד. אלו כספות עבות הרבה מעבר למינימום הנדרש עבור כספת טובה. כמו כן אלו כספות ששוקלות לרוב יותר מ10 ק"ג, כך שגם ניתן לקבע אותן היטב לקיר או לרצפה ללא חשש, וכך אפשר למנוע גניבות.
  • תכונות מיוחדות – כספות booil safe הן ברובן הגדול כספות חסינות אש, כך גם במקרה של שריפה ניתן להציל את הכספת ואת תכולתה לפחות במשך שעה שלמה. כמו כן, יש להן מנגנוני נעילה שונים לפי ההעדפה שלכם, בדגש על מנגנון דיגיטלי.

הכספת המושלמת שאתם מחפשים

בקיצור, אם אתם רוצים ללכת על בטוח – פנו לחברה הקוריאנית שהמותג שלה כבר ידעו בכל העולם, ותיהנו מכספות מצוינות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top