עקבו אחרינו

האח הגדול 2015 vip

בשנת 2008 הגיחה למסך הטלוויזיה אחת התכניות המדוברות ביותר בשנים האחרונות, מדובר בתכנית הריאליטי האח הגדול, אשר מקור הפורמט הוא בהולנד, ובו לוקחים מספר משתתפים ומכניסים אותם לתוך וילה יוקרתית בלי שום קשר לעולם החיצון, כלומר ללא סלולארי, מחשבים, אינטרנט וכדומה.

עד כה לסדרה היו 8 עונות כאשר שש מתוכן עונות רגילות עם משתתפים לא מוכרים ועוד שתי עונות עם מפורסמים מקומיים כמו העונה הנוכחית של האח הגדול 2015 vip.

העונה הקודמת של הvip נערכה אי שם בשנת 2009 וזכתה לבאז גדול ברחבי הרשת והטלוויזיה והשתתפו בה כוכבים רבים מוכרים כגון כוכי מרדכי, הזמר שימי תבורי, האחיות פיק, הזמר והיוצר אמיר פיי גוטמן, מעצבת השמלות פנינה טורנה, הדוגמנית עדי נוימן והדוגמן דודי מליץ, שגם היה הזוכה באותה עונה.

מאז אותה עונה לא נערכו עוד עונות כאלה עד העונה הנוכחית של האח הגדול 2015 vip.

בהפקת התכנית עמלו זמן רב על מנת למצוא את המפורסמים המתאימים ביותר לעונת vip של האח הגדול לשנת 2015 ולא רצו להתפשר, וכעת עם תחילת העונה ניתן לומר כי בהחלט הצליחו להביא מפורסמים שיביאו לתכנית רייטינג רב. בין המשתתפים באח בגדול 2015 vip ניתן למצוא את השחקן נירו לוי, כדורגלן העבר איציק זוהר, הדוגמניות נטלי עטיה ושיר אלמליח, הדוגמן סתיו סטרשקו ועוד.

בעבור חלק מהמפורסמים זו תהיה הזדמנות לחזור לאור הזרקורים וחלקם האחר זו תהיה הזדמנות פז לקדם את הקריירה עוד שלב אחד קדימה.

כעת נותר לנו לעקוב אחרי העונה של האח הגדול 2015 vip ולראות מי הוא הסלב שיזכה למנף את הקריירה שלו.

זוכי העבר של האח הגדול 

רוב זוכי העבר של האח הגדול זכו לקדם לעצמם את הקריירה. לעיתים, גם כאלה שלא זכו בתכנית אך הגיעו לשלבים מכריעים שלה, הצליחו גם הם לקדם את הקריירה שלהם בעזרת התכנית דוגמת ליהיא גרינר, אשר כאמור לא זכתה בתכנית אך כן השיגה מספר קמפיינים בעזרת השתתפותה בתכנית ודמותה הססגונית.

דוגמה נוספת לכך היא דנה רון, אשר גם היא לא זכתה בתכנית אך שוב תודות לדמות של אישה חזקה, חכמה ויפה נבחרה להנחות תכנית בוקר. משתתפים אשר זכו בתכנית כדוגמת קותי סבג ואלירז שדה, נבחרו גם הם להנחות מספר תכניות טלוויזיה ואילו הדוגמנית טרוניה רובל, זוכת העונה האחרונה של האח הגדול מינפה את קריירת הדוגמנות שלה תודות לזכייה שלה ונבחרה להוביל מספר קמפיינים מאז ואף נבחרה בתור פרזנטורית למספר מותגים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top