עקבו אחרינו

בנק הפועלים באר שבע

בנק הפועלים באר שבע מעמיד לרשותך שירות 24 שעות ביממה. אם בעבר היינו רגילים לבצע פעולות בנקאיות אך ורק בשעות הפעילות של הבנק שלנו, ללכת פיזית אל הבנק ושם לבצע את הפעולה, או במקרה הטוב להרים טלפון אל הבנקאי האישי שלנו ומולו לבצע את הפעולה, כיום אין כך פני הדברים.

בנק הפועלים מאפשר לך לבצע פעולות בנקאיות בכל זמן ומכל מקום בו אתה נמצא. החל משירותי הטלפון של בנק הפועלים בו תוכלו לדבר עם בנקאי בכל שעות היממה, בכל בעיה בה תתקלו ועד שירותי האינטרנט בו תכנסו לאזור האישי שלכם בבנק, תוכלו לעבור בין חשבונותיכם השונים במידה ויש לכם יותר מחשבון אחד, תוכלו לבצע את כל הפעולות אותם תרצו, החל מהעברה בנקאית פשוטה בין חשבונותיכם, דרך העברה בנקאית לחשבון אחר בבנק הפועלים או חשבון בבנק אחר ועד מכירת וקניית ניירות ערך.

מה נקבל כאשר נקיש בגוגל בנק הפועלים באר שבע?

אחד הדברים הראשונים אותם נקבל כאשר נחפש בנק הפועלים באר שבע בגוגל הם הסניפים שנמצאים בעיר. בבאר שבע ישנם מספר רב של סניפים של בנק הפועלים אשר ניתן למצוא אותם כמעט בכל פינה בעיר החל מהכניסה לעיר בשדרות רגר, דרך אוניברסיטת בן גוריון, הקניונים  והמרכזים בעיר. בנוסף כאשר נחפש בנק הפועלים באר שבע בגוגל נוכל לראות מהם שעות הפתיחה של כל סניף מציין את השעות פתיחה בו הוא עובד. היתרון של סניפי בנק הפועלים בבאר שבע הוא שחלקם פתוחים אף ביום שישי בבוקר, שזהו יתרון גדול לאלו מכם העובדים כל השבוע ולא יכולים להגיע לבנק לסידורים השונים בשעות הפעילות בימים ראשון עד חמישי. העובדה שחלק מהסניפים בבאר שבע עובדים ביום שישי פותח בפני אנשים עובדים רבים את הדלת לעשות את סידורי הבנק שלהם ביום שישי בבוקר, שזהו יתרון משמעותי שכן לא כל הבנקים מציעים ללקוחותיהם שישה ימי עבודה בשבוע. בנוסף ניתן לראות את הטלפונים של כל הסניפים הנמצאים בבאר שבע אם ברצוננו לתאם פגישה עם הבנקאי האישי שלנו בטרם אנו מגיעים לסניף.

https://www.youtube.com/watch?v=xD5LDUV9B7k

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top