עקבו אחרינו

בחרו במחסן עצים רחובות ולא תצטערו

מחסן עצים רחובות מציע שירותים רבים לצרכן. את אותם שירותים הוא מציע לאחר שנים של נסיון בתחום העץ, עבודה עם מספר רב של סוגי עצים, חיתוך של מאות סוגי עצים, עבודה עם מספר לא מבוטל של קבלנים, אדריכלים, נגרים ומספר רב של מעצבים.

מחסן עצים רחובות חרט על דגלו לתת לצרכנים וללקוחות שלו את השירות הטוב ביותר, זאת הודות למקצוענות הרבה אותה רכש עם השנים, תוך כדי מתן שירות אדיב ונעים.

השירותים אותם מציע מחסן עצים רחובות ללקוחותיו

  • ייעוץ – צוות המומחים של מחסן עצים רחובות ילווה אתכם מהרגע בו נכנסתם למחסן, ועד הרגע בו ייגמר הפרויקט. אנו נעזור לכם לבחור ולהתאים את העץ המתאים ביותר לצרכים שלכם בהתאמה לסוג הפרויקט שאתם עתידים לבצע, התקציב שלכם, והפרמטר הכי חשוב, הסביבה בה העץ יהיה.

אנו נוהגים ללוות את הפרויקטים שלנו מההתחלה ועד הסוף. גם כאשר כבר סיפקנו את העצים ללקוח, אנו נוהגים ללוות את הפרויקט מרחוק ולתת ייעוץ והדרכה בעת הצורך.

אנו במחסן עצים רחובות יודעים שהפרויקט אינו נגמר ברגע שהעצים עוזבים את המחסן ולכן אנו תמיד זמינים לשאלות בנוגע לעץ במהלך הפרויקט ואנו מספקים עצות בנוגע לאיטום העץ וצביעת העץ.

  • חיתוך – בנוסף לעובדה שאנו במחסן עצים רחובות, מתאימים את העץ הטוב ביותר לצורכי הלקוח שלנו, אנו גם חותכים עבור הלקוח את העצים לפני האספקה, בהתאם לתוואי הפרויקט העומד מולנו, ולא נותנים לקוח להתעסק עם שום דבר אחר פרט לבנייה עצמה.

אנו מספקים ללקוחות את העץ כאשר הוא מוכן לעבודה מבחינת המידות ובכך לא נותנים ללקוח סיבה לכאב ראש מיותר.

  • מחיר אטרקטיבי – אצלנו במחסן עצים רחובות, תוכלו למצוא את המחירים האטרקטיביים ביותר בשוק למגוון העצים אותם אנו מחזיקים.

הסיבה המרכזית למחיר האטרקטיבי שלנו היא העובדה שאצלנו אין פערי תיווך ולכן תוכלו למצוא את כל סוגי העץ במחירים נוחים.

ניתן למצוא אצלנו במחסן עצים רחובות את שלל סוגי העצים כגון עץ אלון, עץ אורן, עץ בוק, עץ אגוז ואף פלטות עץ רגילות.

אנו במחסן עצים רחובות נשמח לספק לכם את כל השירותים הללו עם הרבה אדיבות ומקצועיות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top