בחדרי חרדים- מידע עדכני ומעניין

בחדרי חרדים

בחדרי חדרים הוא פורטל החרדי הגדול ביותר בעולם, המציג תכנים עדכניים ומעניינים בנושאים ובתחומים שונים כמו חדשות, תרבות ובריאות, מידע לנשים, מוסיקה, תיירות ועוד. האתר מעדכן בכל זמן קצר את עדכוני החדשות בארץ, מציג מסרים שונים מהדת ומחולק לפי קטגוריות עניין שונות.

  • חדשות – אתר חדשות מעודכן לכל דבר ועניין בו יוצגו מדי יום הכותרות המעניינות והעדכניות ביותר של אותו היום. החדשות של בחדרי חדרים מסווגות לפי נושאים ביניהם: אקטואליה, ״החדשות הכי מדוברות״, עיתונות ותקשורת, חדשות חוץ, תמונות רלוונטיות, מדדי בורסה ותחקירים שונים.
  • פוליטיקה – דף זה באתר בחדרי חרדים, עוסק בעיקר במתרחש בכנסת ישראל. בימים אלה יש ניסיון להרכיב את הממשלה לאחר שנערכו בחירות 2015 ולכן האתר מציג כל הזמן עדכונים לגבי הבחירות ולגבי הרכבת הממשלה בעיקר במפלגות החרדיות.
  • וידיאו- באתר בחדרי חרדים יש סרטוני וידיאו רבים המועלים לרשת. בסרטונים ניתן לצפות בבתי מדרש של רבנים גדולים, דברי הספד על צדיקים שהלכו לעולמם, חנוכות בית, הרצאות מעניינות, שמחות ואירועים הקשורים לדת כמו חגים ומאורעות, תפילות, דרשות ועוד.
  • פורומים- באתר בחדרי חרדים יש פורומים העוסקים בנושאים שונים. מן הסתם רוב הנושאים מתאימים לאנשים שומרי מצוות. דוגמאות לפורומים המועלים לאתר הן ספרים וסופרים, רוחניות, טיפולי פוריות, חידושי תורה, תהילים, שידוכים, נישואים באושר ועוד.
  • עסקים- בקטגוריה זו מועלות לאתר בחדרי חרדים כתבות מעניינות על העסקים בארץ, על מצבן של רשתות השיווק, מניות, מיזוג חברות, רכישת עסקים גדולים, פיטורים, שכר עובדים ועוד.
  • לובי נשי- קטגוריה זו באתר מיועדת לנשים בלבד ועוסקת בתחומים כמו אופנה, טיפוח, עיצוב הבית, בישולים, טיפים בנושאים שונים, משפחה וזוגיות, בריאות ורוח. בנוסף מועלות לאתר מדי שבוע כתבות מעניינות בנושאים שונים.
  • טורים- בחלק זה של האתר מועלות כתבות על ידי מומחים, להם יש טור קבוע או זמני באתר בנושאים שונים. לדוגמא הטור של אבי בלום מדבר על נושאים הקשורים לעולם הפוליטיקה, הטור של שמואל אבואב עוסק בפרשות דרכים. בנוסף, האתר מציג מגוון של טורים של רבנים ידועים, עיתונאים שומרי מצוות ועוד.

https://www.youtube.com/watch?v=dhTOQVwLqeU

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top