אתר האינטרנט של חברת חשמל

כן גם גופים כמו חברת החשמל התקדמו בשנים האחרונות והפכו להיות חלק בלתי נפרד מהרשתות החברתיות, מאתרי האינטרנט והאפליקציות. באתר של חברת החשמל, מלבד העובדה שתוכלו לשלם את חשבון החשמל החודשי שלכם, תוכלו להנות מאזור אישי משלכם, אליו תיכנסו עם סיסמא ושם משתמש אישיים ולהתעדכן במידע חשוב וחיוני לגבי מצב החשמל, צריכת החשמל ועוד. האתר של חברת חשמל בחר להקל את הגלישה באתר על גולשיו וחילק את התנועה באתר לקטגוריות הבאות:

  • ביתי- בקטגוריה זו אתם בתור תושבי ישראל אשר משלמים חשבון חשמל חודשי, נהנים משירות אישי ללקוח בו תוכלו לצפות ולהדפיס את חשבונות החשמל שלכם. כך בקלות, תוכלו לבצע מעקב שנתי ולנסות לצמצם בעלויות. בנוסף, האזור הביתי מציע לכם אופציה לבירור חובות ולקריאת המונה הביתי שלכם. כתבות וטיפים העוסקים בדרכים להגדיל את חיבור החשמל שברשותכם, ׳לקראת הקיץ והחום׳ – איך לחסוך בחשמל, כללי בטיול וחשמל ועוד, מתפרסמים בעמוד זה מדי פעם. בנוסף, מעמוד זה תוכלו לקבל גישה לשירות הלקוחות של חברת החשמל ולהנות ממידע שימושי נוסף.
  • עסקי- בעמוד העסקי של חברת החשמל, אנשי המקצוע של החברה מספקים טיפים כיצד לייעל את הצריכה האנרגטית במבנים ובמפעלים ומספקים כללים להצלחה בחיסכון האנרגטי לאורך זמן.
  • למקצוען – עמוד זה פונה אל המקצוענים שבינינו וחושף מידע חשוב ורלוונטי על טכנולוגיות חדישות, עיסוק באנרגיות, מספק טפסים שימושיים לאנשי העוסקים במקצוע החשמל, מפרסם מידע רלוונטי על כנסים מקצועיים, חוקים, תקנות ועוד.

כמו כן, אתר האינטרנט של חברת החשמל היא הדרך של החברה לשמור על קשר עם ספקי החברה בנוגע למכירות, מכרזים, פנייה ללקוחות חדשים ועוד.

פעולות נוספות אותן ניתן לבצע באמצעות השימוש באתר האינטרנט של חברת החשמל הוא דיווח על גניבות חשמל, ציוד ומתכות אונליין, להתעדכן במידע על הפסקות חשמל יזומות עתידיות ולקרוא על טיפים במקרה של הפסקת חשמל מיידית. מלבד זאת לחברת החשמל גם יש אפליקציה משל עצמה המותאמת לרוב מכשירי הסלולאר והטאבלטים. באמצעות האפליקציה ניתן לדווח לחברת החשמל על מפגעי בטיחות, מה שיכול במצבים רבים להציל חיים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top