אפליקציה להעלאת עוקבים באינסטגרם

עוקבים באינסטגרם

האינסטגרם, הרשת החברתית הגדולה והמובילה בקרב חובבי התמונות, הסרטונים, הממים וכמובן כל חובבי הפופולריות מה שנפוץ כמעט בכל רשת חברתית הוא מדד הפופולריות של המשתמשים הנקבע על ידי פרמטר מסוים. באינסטגרם אותו פרמטר נקרא עוקבים ולייקים וככל שיש לך יותר מהם כך החשבון שלך ממשיך, מתפתח וצובר פופולריות ברשת החברתית. במאמר זה נביא עבורכם כמה אפליקציות שימושיות שיוכלו להועיל לכם בצבירת עוקבים ולייקים באינסטגרם:

Follower Insight for instagram

אפליקצית האנדרואיד הזו תפסה את המקום הראשון בנושא צבירת עוקבים באינסטגרם בחינם. רוצים לגרוף אלפי לייקים ועוקבים לעמוד האינסטגרם שלכם? השירות יכול להביא לכם לייקים חדשים ועוקבים חדשים בכל יום. לא מדובר במערכת אוטומטית אלא במשתמשים אמיתיים, המעוניינים למצוא יוזרים ותמונות מרתקות ברחבי העולם ולפרגן להם בלייק. לאפליקציה יש כמיליון מורידים והדירוג שלה מצעי על 4.5 כאשר 69,764 משתמשים הצביעו בדירוג הכי גבוה לאפליקציה – 5. על מנת להוריד את האפליקציה, חפשו את השם שלה בחנות האנדרואיד והיא תופיע במקום הראשון!

PoPu

PoPu היא אפליקציה מצויינת להשגת עוקבים / לייקים לאפליקציה אינסטגרם בחינם.
אז איך היא עובדת? אתם מורידים אותה למכשיר. לאחר שהורדתם את האפליקציה, עליכם להתחבר לחשבון האינסטגרם שלכם דרכה, מאשרים את פרטי ההתחברות והאפליקציה מוכנה. האפליקציה פועלת על מערכת קרדיטים שבהם תוכלו "לקנות" לייקים ועוקבים. על כל לייק שאתם עושים אתם מקבלים קרדיט אחד ועל כל פעם שאתם עושים Follow תקבלו 2 קרדיטים. עם קצת מאמץ תוכלו לקבל כמה מאות עוקבים ולייקים תוך כמה ימים. האפליקציה זמינה לאייפון ולאנדרואיד גם יחד.

InstaFollow for instagram

אם אתה רוצה לדעת מי אינו עוקב אחריך בחזרה ב Instagram, מי שהפסיק לעקוב אחריך, או אפילו לעקוב אחר עוקב חדש, זהו היישום כדי לעזור לך לעשות זאת. יצוין, כי אתה צריך להשתמש שם משתמש Instagram שלך ותתחבר להשתמש באפליקציה. את שם המשתמש שלך תוכל למצוא מעל תמונת ה Instagram שלך, כל עוד הוא אינו מכיל את הסימן .com או  @. לאפליקציה כ10 מיליון הורדות, אפליקציה מגוונת וייחודית שתוכל לעזור לכם בשמירה על העוקבים שלכם והוספת עוקבים נוספים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top