עקבו אחרינו

אנטמן- הצלחה מסחררת גם בישראל?

אנטמן
אנטמן

אנטמן, או כפי שהוא נקרא באנגלית איש הנמלה הוא סרט על גיבור על אמריקאי שמבוסס על ספרי הקומיקס אנטמן מבית מארוול קומיקס. בסרט אנטמן משחקים השחקנים פול ראד, אשר שיחק בסרטים בתול בן ארבעים, אני אוהב אותך אחי, קלולס והדייט שתקע אותי, מייקל דאגלאס מתחתנים עם ההורים, טראפיק ועימות חזיתי ואוונג'לין לילי, אשר פרצה לתודעה בסדרה אבודים ושיחקה גם בטרילוגיית הסרטים ההוביט.

פייטון ריד ביים את הסרט אנטמן אשר תקציב ההפקה שלו היה 130 מיליון דולר ויצא לאקרנים ביוני השנה. על הסרט אנטמן עובדים באולפני מארוול כבר משנת 2006 כאשר מי שהחל לעבוד עליו מטעם האולפנים הוא אדגר רייט בשיתוף עם ג'ו קורניש.

לאחר חמש שנים של עבודה, סיימו השניים את התסריט  ואף צילמו הדגמה ביולי 2012 אך ההפקה של הסרט יצאה לדרך רק כשנה וחצי לאחר מכן בסוף שנת 2013 כאשר הסתיים ליהוק הדמויות ופול ראד לוהק כאיש הנמלה. רייט עזב את ההפקה באמצע שנת 2014 ומי שנשכר להחליפו הוא פייטון ריד כאמור, שביים את הסרט בסופו של דבר. העלילה מספרת על מדען שגילה דרך להקטין את ממידי גופו אך להעצים את כוחו ולשנות את מצב צבירת גופו.

צוות השחקנים:

פול ראד, משחק כאמור את איש הנמלה שהוא בעצם סקוט לאנג, נוכל קטן וחסר חשיבות שמחזיק בטכנולוגיה המאפשרת להקטין ולהגדיל את מימדי גופו.

מייקל דאגלס, משחק את דמותו של ד"ר האנק פים, שהוא פיזיקאי וחוקר חרקים שבעצם עומד מאחורי הטכנולוגיה של איש הנמלה וחייב להסתיר אותה ביחד עם סקוט לאנג.

אוונג'לין לילי, משחק את בתו של ד"ר האנק פים, הופ ואן דיין ועוזרת לשניים.

קורי סטול, משחק את האויב של אנטמן שהוא בעצם ילוג'אקט, הוא עבד בעבר עם ד"ר פים והוא השתלט על החברה שלו והצליח לפתח טכנולוגיה דומה לזו של איש הנמלה.

בסרט מופיע גם הראפר טי אי אשר שיתף פעולה עם זמרים גדולים ומוכרים כמו ג'סטין טימברלייק וריהאנה ואף הופיע בעבר בתור שחקן בסדרות או סי והפמליה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top