אינסטלטור ברמת גן

אינסטלטור ברמת גן

בחירת אינסטלטור ברמת גן, גבעתיים, תל אביב והסביבה איננה דבר של מה בכך. בכדי שנוכל לטפל בתקלה מהיסוד, להבין את מקור הנזילה או לבצע תיקונים אחרים שקשורים במערכת המים והאינסטלציה בבית או בעסק, עלינו לבחור אינסטלטור מקצועי.

אז באילו מקרים נהיה זקוקים לאינסטלטור?

פיצוצים בצנרת, נזילות, סתימות בשירותים או באחד הכיורים בבית, ברז לא תקין – במקרים אלו ועוד נזדקק לאינסטלטור מומחה. אז איך בוחרים אינסטלטור ברמת גן ?

  1. מדובר בתחום מעט בעייתי. מדוע?. ובכן, בשונה מבעלי מקצוע אחרים אשר מחוייבים בהסמכה כמו למשל מנעולן, חשמלאי או קבלן שיפוצים, אינסטלטור לא מחוייב בהסמכה או הצגה של תעודה כלשהיא המעידה על המקצועיות שלו והותק. למעשה, היום כל אחד יכול לקרוא לעצמו אינסטלטור שכן ניתן לגשת לחנות כלי עבודה, לקנות מפתח צינורות וכלים נוספים, ללבוש מכנסי עבודה ולהיחשב אינסטלטור. זו הסיבה שעליכם להיות זהירים וקפדניים בהיותכם בוחרים אינסטלטור שיבצע עבורכם את העבודות השונות.
  2. אז איך נדע שמדובר באינסטלטור טוב?. ראשית חשוב לוודא שהאינסטלטור אותו אתם בוחרים ייחשב אמין. מה זה אומר? זה אומר שעל האינסטלטור לזהות את התקלה, לתקן אותה ולא להוסיף על הדרך עוד אינספור תיקונים שלא ביקשתם. אם תקראו קצת על המושגים הקשורים לעולם הזה תוכלו לקבל רקע כללי ולהבין מה בדיוק אתם צריכים.
  3. מקצועיות – בחרו באינסטלטור שיודע בדיוק מה הוא עושה. אדם שמתקן את התקלה ולא גורם לנזק נוסף הוא אדם שאפשר לסמוך עליו ומבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר. תוכלו לחפש אינסטלטור באתרים של בעלי מקצוע המסייעים בהשוואה ביניהם וכך להגיע לאדם הישר, המקצועי והטוב ביותר עבור התיקון אותו אתם צריכים לבצע.
  4. גם נושא המחיר חשוב מאין כמוהו. לכל פעולה בתחום האינסטלציה יש תמחור ממוצע ולכן אין סיבה שעבור החלפת ברז ייקחו לכם 1,000 שקלים. טרם אתם מזמינים אינסטלטור בדקו את ממוצע המחירים, בצעו השוואה ורק אז קבלו החלטה הגיונית ושקולה.

בחרו אינסטלטור שעומד בלוח הזמנים ומגיע ביום ובשעה שקבעתם עימו (המלצות) כזה שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ויעמוד בהצעת המחיר שנתן לכם לפני תחילת העבודה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top