עקבו אחרינו

איך עוקבים באינסטגרם

איך עוקבים באינסטגרם

נראה כי האינטרנט השתלט על חיינו, ואין כאן כוונה נסתרת לסמל דבר רע אלא רק לציין את עובדות החיים. עובדה זו משפיעה על כל חלק בחיינו, על העולם העסקי, העולם הספורטיבי, הפוליטיקה, המדיה ועל כל גוף. אין מקום שבו אנחנו לא רואים את ההשפעות האדירות שיש לאינטרנט על חיינו ונראה כי מגמה זו רק תלך ותתעצם. ובכל זאת על הרקע של המרכזיות של האינטרנט נראה כי ישנו תחום אחד שבו אין ספק כי האינטרנט הכה שורשים חזקים ביותר. התחום הזה הוא כמובן התחום הפרטי של כל אדם ואדם. החיים הפרטיים שלנו מושפעים בצורה דרמטית מהאינטרנט ולא עובר יום שבו אנחנו לא מעורבים באינטרנט ולא גולשים בו שעות ארוכות. הדוגמא הבולטת מכולן לכך היא השימוש שאנו עושים ברשתות החברתיות כשמעל כולן בולטת האינסטגרם. על כן אנחנו שומעים ורואים יותר ויותר אנשים אשר שואלים איך עוקבים באינסטגרם.

איך עוקבים באינסטגרם – היעזרו בילדים שלכם

משום מה נראה שלילדים יש יותר חוש טכני מהמבוגרים. הם משתלטים על האינטרנט ללא בעיות יודעים תוך שניות כיצד לתפעל אתר אינטרנט וכיצד לגלוש בו ללא בעיות. ניסיתם פעם ללמד את אמא שלכם איך לגלוש באינטרנט? איך לכתוב בווטסאפ או איך להשתמש בגוגל? אנחנו בטוחים כי לקח לה זמן רב ללמוד את כל זה ולהפנים כיצד לבצע את הדברים. על רקע זה ניתן להבין מדוע ההורים שלנו שואלים באופן תדיר איך עוקבים באינסטגרם. על אף שמדובר בפעולה פשוטה ביותר נראה כי ההורים שלנו מתקשים להפנים אותה והם זקוקים לעזרה שלנו. אז תהיו ילדים טובים ותעזרו להורים שלכם באינסטגרם ובכל מקום בו הם זקוקים לכך.

איך עוקבים באינסטגרם – אל תתנו לילדים קטנים להיות ברשת

על אף נראה כי אין מניעה לאף אד לשאול איך עוקבים באינסטגרם ובכלל להשתמש באינסטגרם עלינו לזכור כי לילדים קטנים מאוד לא כדאי להשתמש באינסטגרם. זה יכול לפגוע בגדילה שלהם ולגרום להם לתסכולים עצומים. על כן עד גיל 13 לא כדאי לאפשר לילדים להיות באינסטגרם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top