עקבו אחרינו

איך להשיג עוקבים באינסטגרם בחינם

איך להשיג עוקבים באינסטגרם

אחת מהשאלות הפופולריות שנשאלת על ידי כמות רבה של אנשים היא איך להשיג עוקבים באינסטגרם . העוקבים באינסטגרם נהפכו לתופעה בשנים האחרונות עד כדי כך שאנשים מוכנים אפילו לשלם על מנת שיעקבו אחר התמונות, ההאשטאגים, התיוגים ועריכות שהמשתמשים מפרסמים.

במאמר זה נביא עבורכם כמה הצעות יעילות שיוכלו להגדיל את כמות העוקבים שלכם באינסטגרם ללא צורך בתשלום – בחינם!

שימוש נכון בתיוגים  

באינסטגרם יש אפשרות להוספת תיוגים לכל תמונה שאנו מעלים לפיד שלנו. הכמות המקסימלית לתיוגים היא 30 עבור כל תמונה שאנו מפרסמים. התיוגים הם בעצם מילות המפתח שמשמשים את מערכת האינסטגרם לקטלוג תמונות ופרסומן במקומות המתאימים להן. במידה ונפרסם תמונות עם תיוגים פופולריים, כך יגברו הסיכויים שהתמונות שלנו יחשפו ליותר ויותר אנשים. ועם החשיפה באים גם העוקבים והלייקים שהאינסטגרם התפרסם בזכותם. בעזרת תיוגים נכונים וממוקדים לקהל היעד שלנו נוכל לקבל יותר לייקים ועוקבים לחשבון האינסטגרם.

עיבוד ועיצוב של התמונות

לא כל תמונה רגילה שאנו מצלמים ומעלים לאינסטגרם יוצאת באיכות טובה ונעימה. לפעמים יש תמונות שלא יהיה ניתן לחזור על אותה הסיטואציה בהמשך ובמידה והתמונה לא יצאה טוב, די הרבה מתבאסים. אך לא נורא, לכך נועדו תוכנות העריכה והעיבוד לתמונות. כמעט בכל מכשיר סמארטפון ניתן להפעיל תוכנה כזו או אחרת המאפשרת עיבוד תמונות ובכך, בכמה לחיצות כפתור להשיג תמונות ברמה גבוהה ובאיכות כמעט מושלמת.

משתמש פעיל = לייקים ועוקבים.

אין אחד שלא רוצה לקבל הרבה לייקם באינסטגרם לכל תמונה. ועל מנת להשיג זאת יש צורך להראות נוכחות ופעילות באינסטגרם באופן יום – יומי, כך שאם תהיו פעילים מבחינת הגבה על תמונות וחילוק לייקים לאנשים תוכלו לקבל יחס אוהד כמו זה בחזרה. כמובן שניתן להצטרף לקהילת האינסטגרם שם מקבלים הרבה לייקים לתמונות.

העלאת תמונות בזמן הנכון

הקדישו מחשבה לכך ונסו לאתר את השעה בה רוב החברים שלכם מחוברים לאינסטגרם, את השעה בה התמונה שלכם תזכה לחשיפה הרבה ביותר. העלאת תמונות בשעות המאופיינות בפעילות גבוהה תזכה אתכם בהרבה יותר לייקים. כדאי לפרסם תמונות בסוף יום העבודה, לא כדאי לפרסם תמונות בשעות הלילה המאוחרות מאוד או בשעות הבוקר המוקדמות מאוד. מחקרים מגלים כי בין השעות 7 בערב לתשע בערב ישנה פעילות רבה באנסטגרם בישראל.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top