קבלן שיפוצים – איך לבחור ?

קבלן שיפוצים

שיפוץ דירה או בית הוא בין הפרויקטים המורכבים, הארוכים והמלכלכים. הבית נמצא בסוג של כאוס לכמה שבועות לפחות מה שפעמים רבות גורם לנו פשוט לאבד את זה. אנשי מקצוע רבים משתתפים ולוקחים חלק מהפרויקט: חשמלאי, אינסטלטור, רצף, נגר, איש גבס ועוד ועוד.

אחת הדרכים לגרום לכל אותם בעלי מקצוע לפעול ביחד, בשיתוף פעולה ועל פי לוח זמנים מוגדר מראש כך שכל אחד ואחד יודע מה ומתי עליו לעשות היא על ידי שכירת שירותיו של קבלן שיפוצים. ובכן לקבלן השיפוצים  יש אחריות כבדה שכן התוצאה הסופית, רמת הגימור ואיכות השיפוץ תלויה בסופו של דבר בו.

תפקידו של קבלן השיפוצים

קבלן השיפוצים מחליט כיצד תהליך השיפוץ מתבצע בפועל על פי תכנית עבודה מסודרת שהוגשה ללקוח. הוא זה המפקח על כל בעלי המקצוע בחללים השונים בבית ודואג שהכל יתבצע כמו שצריך. במקרה של בעיות בתום השיפוץ, הוא גם האדם אליו אנו פונים לתיקונים, ליטושים ופינשים כך שכאמור אחריות גדולה מוטלת על כתפיו.

אז איך נבחר קבלן שיפוצים

הדבר החשוב ביותר אצל קבלן שיפוצים הוא הניסיון הקודם שלו. בחרו בקבלן שהיה אחראי על עבודות זהות או לפחות דומות לעבודות אותן אתם מבצעים בביתכם. הניסיון הוא זה שעושה את ההבדל במקרה הזה לכן שמו הטוב והמוניטין של הקבלן משחק תפקיד בבחירה בעיקר בתחום שכזה שנחשב לפרוץ ובעייתי. יש המון אנשים שטוענים: אני עושה הכל, אני גם חשמלאי, גם נגר, גם אינסטלטור מה שיחסוך לכם המון בעלויות השיפוץ – ההמלצה שלנו – היזהרו מאותם קבלנים. בחרו קבלן שמצד אחד יש לו את הידע המקצועי והניסיון ומצד שני בעלי המקצוע הם אלו שמבצעים את העבודות בשטח ולא הקבלן עצמו. היעזרו בחברים, בני משפחה ושכנים שביצעו לאחרונה פרוייקט של שיפוץ והתייעצו איתם לגבי בחירת הקבלן. הסתכלו על העבודה שאנשי המקצוע איתם עובד הקבלן בו אתם מעוניינים אכן ביצעו, בחנו את רמת הביצוע, את הפינישים, חומרי הגלם ולא פחות חשוב התקנים. במידה ואין לכם מישהו להתייעץ איתו, היעזרו בהמלצות אמיתיות מהאינטרנט.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top