עקבו אחרינו

פרויקט תל אביב

  • פרויקט תל אביב

אתר פרויקט תל אביב הוא פלטפורמה אינטרנטית בה ניתן להתעדכן בכל הפרויקטים החדשים שמתרחשים ברחבי העיר תל אביב. בשנים האחרונות אנו עדים למספר רב של פרויקטים ברחבי העיר של אביב, חלקם פרויקטים של התחדשות העיר, כלומר, שיפוץ מבנים קיימים, כאשר במיוחד שמים דגש במקרים כאלו על בניינים בעלי ארכיטקטורה ייחודית כמו מבני הבאוהאוס.

בעוד שלצידם מספר רב של פרויקטים חדשים אשר נבנים בכל יום ברחבי העיר וכוללים גורדי שחקים כמו בגבול תל אביב – רמת גן, אזור ארלוזרוב ומרכז עזריאלי ואפילו פרויקטים רבים בדרום העיר החל מאזור שדרות יהודית המתפתח ועד לאזור לה גרדיה. אנו עדים לתנופת בנייה אדירה במטרופולין של תל אביב שעתיד לספק עוד מאות יחידות דיור בכל שנה ולצידם אלפי מטרים רבועים של שטחי מסחר ומשרדים.

באתר פרויקט תל אביב ניתן לקבל עדכונים שוטפים על כל אחד מאותם פרויקטים כאשר שם גם נמצאות ההדמיות אותם מבצעים האדריכלים ומידע שוטף נוסף בנוגע לפרויקטים כאשר המטרה המרכזית של האתר היא להנגיש אותו עבור כל מי שיש לו עניין בנושא החל מתושבי העיר, חובבי העיר ועד קבלנים, יזמים ועוד.

אחת התוכניות הגדולות ביותר והשנויות במחלוקת בעיר תל אביב הוא פרויקט שדה דב, אשר במסגרתו עתיד להתפנות שדה דב, כאשר קודם לכן תפונה הפעילות האזרחית של חברות ארקיע וישראייר ותועתק לנתב"ג ולאחר מכן הפעילות הצבאית שתועתק לנגב.

במקום השדה המיתולוגי עתיד לקום מתחם מגורים גדול אשר יכלול אלפי יחידות דיור שעל פי הממשלה ייתן פתרון למצוקת הדיור בתל אביב.

ישנם מתנגדים רבים לפרויקט שכן הדבר משאיר את תל אביב, שהיא המטרופולין בגדול ביותר במדינת ישראל ללא שדה תעופה, דבר שאין שני לו בכל העולם כאשר מטרופולין שמשרת כמות כה גדולה של אנשים נשאר ללא שדה תעופה לטיסות פנים.

ישנם מתנגדים רבים לדבר כאשר רובם טוענים כי הדבר יפגע בפריפריה בכך שהיא תתרחק מהמרכז, דבר שאומר פגיעה בעסקים מדרום וצפון הארץ וכמובן פגיעה קשה בתיירות הפנים באילת שכן משדה דב ממריאים מידי יום אלפי תיירים בדרכם לנפוש בעיר הדרומית.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top