פורום האח הגדול תפוז

פורום האח הגדול תפוז

לכל אחד מאתנו יש תכנית טלוויזיה שהוא מעריץ ואוהב מאוד. אחת התכניות הכי אהובות בהיסטוריה של הטלוויזיה בישראל היא תכנית האח הגדול. הפורמט של התכנית הגיע מחוץ לארץ ובמשך עונות רבות הוא ריתק את העם בישראל והפך להיות מדורת השבט השבועית. פורום האח הגדול תפוז מאפשר למעריצי התכנית על כל העונות הקודמות שלה לנהל דיונים אודות המשימות שהיו בתכנית ואודות המשתתפים השונים שלקחו בה חלק לאורך שנות השידור הרבות שלה.

פורום האח הגדול תפוז – מקום מפגש וירטואלי למעריצי האח הגדול

פורום האח הגדול תפוז מהווה מקום מפגש וירטואלי למעריצי האח הגדול בו כל המעריצים יכולים באופן חופשי ללא הגבלה לבטא את התחושות שלהם אודות התכנית. אין ספק שגם היום לאחר שהתכנית האח הגדול ירדה משידור היא עדיין אחת התופעות המרכזיות ביותר והבולטות ביותר שהיו בשנים האחרונות בתרבות בישראל. התכנית גרמה לאנשים רבים שצפו בה בבית להיות מעורבים בנעשה בה ובעלי דעה ברורה בנוגע למשתתפים בה. בפורמים שונים באינטרנט כולל בפורם של אתר תפוז צופי התכנית יכולים לבטא את התחושות שלהם ואת הדעות האישיות שלהם בנוגע לתכנית, להיסטוריה שלה וגם בנוגע לעתיד שעוד יהיה לה בעולם הטלוויזיה בישראל.

פורום האח הגדול תפוז – בשביל לא לפספס חדשות חמות על התכנית

פורום האח הגדול תפוז יכול לאפשר לנו לא לפספס חדשות חמות על התכנית ועל המשתתפים שלקחו בה חלק בעבר. בפורום נוכל להיות מעודכנים כל העת בה שקרה למשתתפים בתכנית לאחר שהתכנית והעונה בה לקחו חלק הסתיימו. באופן מפתיע גם הרבה שנים לאחר שעונות מסוימות הגיעו לסופן הרבה מאוד מעריצים שומרים אמונים לתכנית ולמי שלקחו בה חלק. הסקרנות הטבעית של הצופים בדבר החיים שאחרי התכנית שיש למתמודדים יכולה לבוא על סיפוקה באמצעות הפורום של התכנית באתר תפוז – כך שאין שאלה שיש להם שתיוותר ללא מענה הולם. על כל ידיעה החברים בפורום יכולים להגיב וכך השיח אודות התכנית נשאר חי, קיים ובועט היום יותר מאי פעם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top