מה המציאות הרבודה של האייפון?

המציאות הרבודה של האייפון

Share this article on TwitterShare this article on Google+Share this article on LinkedinShare this article on StumbleUponShare this article on DiggShare this article on RedditShare this article on Pinterestהמציאות הרבודה הופיעה בפעם הראשונה לפני מעל לחמישים שנים, ולאחרונה הופיעה בציוד קרב טכנולוגיה עבור חיילים. אבל כעת עם האייפון המגוון, קיים מספר רב של אפליקציות ומשחקים שמכסים את העולם הוירטואלי על גבי העולם האמיתי.

אבל מהי מציאות רבודה, למה היא משמשת ומדוע היא פתאום עניין כזה גדול?

להתחיל עם מציאות רבודה זה מאוד פשוט כמו הצגת אובייקטים דיגיטליים או מידע בעולם האמיתי. זה לא בהכרח חדשה, דוגמא פשוטה לכך תהיה המידע שמוצג "במגרש" במהלך משחק פוטבול. זו דוגמא מצוינת לאופן שבו המחשב אוסף מידע שיכול להופיע במצב בעולם האמיתי ולספק מידע רלוונטי איכותי בצורה חזותית ולא פולשנית.

יש לה אפליקציות צבאיות, לדוגמא מיקום האויבים על "משקפי הקרב" ואפליקציות בידוריות כמו פלישת חייזרים המתרחשת מעל העיר שלכם. עם זאת, קיימים שימושיים מעשיים יותר והמציאות הרבודה יכולה לשמש בהדרכת טיולים, לספר לכם על הכוכבים או אפילו על חפצים מסוימים באמצעות זיהוי פשוט של האובייקט.

השימושים במציאות הרבודה רק מתחילים להופיע בחיי היום יום. עם זאת, זיהוי האובייקטים הופך להיות יותר ויותר אינטליגנטי וזה מאוד אפשרי במשחקים שישנו את העולם הקיים.

במקום שיהיו רק תמונות סטטיות ומידע על העולם האמיתי, יכולות להיות תוכנות שיופיעו שישנו את הנוף הקיים. הן יכולות להפוך את קו השמיים הנוכחי שלכם לנוף עתידני עם בניינים ששונו כדי לשלב סגנונות עתידיים עם מבנים נוכחיים ולא רק כדי להוסיף אובייקטים עתידניים.

המציאות הרבודה הפכה לעניין גדול במהלך השנה שעברה בגלל סיבה אחת פשוטה. אפל יצרה עדכון שמאפשר לאפליקציות מצד שלישי להשתמש במצלמת האייפון כמצלמת וידאו. המדיום החדש הזה פתאום נתן למפתחי האפליקציה היצירתית את המבנה שבו הם יוכלו לשלב מציאות אם מציאות וירטואלית. זה הוליד דור חדש של משחקים לאייפון, אבל מעל כל זה, זה יצר את האפשרות לסוג חדש לחלוטין של משחק וסגנון האפליקציה. באמצעות הטכנולוגיה החדשה הזאת קיימת אפשרות חזקה שיימצא שימוש דמיוני גדול יותר לשילוב המציאות עם העולם הווירטואלי.

ככל שהשנים עוברות, אני צופה כי המציאות הרבודה תהפוך לחלק הרבה יותר אינטגרלי מחיי היום יום שלנו, אבל עד שהזמן הזה יגיע, אני אהנה ממשחקי האייפון בעלי המציאות הרבודה.

המציאות הרבודה של האייפון

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top