מהיר ועצבני 7 – שובר הקופות של האביב

מהיר ועצבני 7, הוא סרט פעולה מסדרת הסרטים הארוכה – ״מהיר ועצבני״ אשר יצא לאחרונה במסכי הקולנוע ברחבי העולם וגם בישראל. התסריט של הסרט נכתב על ידי כריס מורגן ואותו ביים הבמאי המפורסם ג׳יימס וון.

הכוכבים הראשיים של הסרט הם וין דיזל, פול ווקר, דוויין ג׳ונסון, מישל רודריגז וג׳ורדנה ברוסטר. את הסרט החלו לצלם כבר לפני שנתיים. בעקבות תאונת דרכים קטלנית שהתרחשה תוך כדי צילומי הסרט, בה נהרג פול ווקר הצילומים התעקבו וצוות ההפקה החל לחשוב מה עליו לעשות.

הסרט מהיר ועצבני 7 יצא בפורמט IMAX ונחשב לשובר קופות אדיר אשר מכר כרטיסים בסכום של יותר ממיליארד דולר. מדובר באחד הסרטים המוצלחים ביותר בכל הזמנים מבחינת מכירות ולסרט הרווחי ביותר לשנת 2015. צוות המפיקים והבמאי הקדישו את הסרט לפול ווקר. הסרט הוא סוג של סרט המשך לסרטים הקודמים של מהיר ועצבני ובו דומיניק טורטו בראיין אוקונר, ושאר הצוות חוזרים לארה״ב לנהל את חייהם ולחזור לשגרה. ניסיון זה כמובן לא צלח במיוחד. טאז ורומן חוגגים את חלום הפלייבוי האמריקאי. במהלך הסרט מנסה דום להשיב את זכורנה ללטי תוך נסיעה אל המדבר למרוצי המכוניות, שם לטי מתחרה, מנצחת ובמקביל נזכרת בתאונה שעברה, ולכן בורחת.  אחיו הבכור של אוון פורץ אל בית החולים שם אוון שוכב משותק ובסצנה דרמטית זו, הוא נשבע לנקום. תוך זמן קצר חוזר הצוות להרכבו המלא בו הוא עומד מול המתנקש הקשוח.  פיצוץ הבית של דום על ידי שואו בעצמו, פותח את ההמשך למשימה בה הצוות מתאחד מחדש.

בכדי לשמר את דמותו של פול ווקר בסרט, לאחר התאונה צולמו סצנות שנוספו לתסריט בהם שכרה ההפקה את שירותיהם של 4 כפילי גוף. השימוש בטכנולוגיה מתקדמת הנקראת CGI, אפשרה להפקה להשלים את צילומי הסרט במלואו ולצאת למסכים. שוב כמו תמיד, חברי הצוות מחכים לשניה בה הם יוכל לשבת מאחורי ההגה, להעביר הילוך, להאיץ מהירות ולהתחיל את משימתם. הצוות נראה מאוחד ומגובש ויעשה הכל כדי להתמודד מול שואו המאיים. הסרט נמשך כשעתיים ורבע והחל לגרוף ביקורות חיוביות רבות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top