עקבו אחרינו

הובלות בתל אביב – לעשות את החיים שלכם קלים

הובלות

הרשו לי לשתף אתכם בחוויה האישית שלי בתור סטודנט בעיר תל אביב. כסטודנט לרפואה בעיר, זו הפעם הרביעית שיצא לי לעבור דירה. כן… בפעם הראשונה, השותפה פינתה אותי בתום החוזה כדי להכניס את החבר שלה במקומי, בשנייה הבנתי כמה רחוקה יפו מאוניברסיטת תל אביב והייתי חייב לעבור מפאתי חיסכון בזמן, בשלישית בעל הדירה פשוט עלה לי על כל העצבים, והנה שוב אני בחיפושים אחר דירה. בפעמים הראשונות אני חייב להודות שלא ביצעתי את תהליך ההעברה של הדברים שלי מהדירות הקודמות כמו שצריך. ועכשיו, אין ספק כי בפעם הבאה שיהיה עליי לעבור דירה אדע בדיוק מה עושים. אז אני יכול לספר לכם שתחום ההובלות בתל אביב ובכלל מתחלק לשניים:

  1. הובלות גדולות בתל אביב – כן זו המשאית הגדולה שכולכם מכירים.
  2. הובלות קטנות בתל אביב – שירות חדש יחסית שלא כולם שמעו עליו עדיין.

האופציה הראשונה היא האופציה הטובה ביותר עבור מי שמפנה דירה שלמה עם תכולה גדולה. אך אנא הרשו לי להזהיר אתכם! מדובר בתחום פרוץ עם לא מעט שטח אפור בתוכו. כל אחד עם רישיון למשאית או רכב מסחרי יכול היום לקרוא לעצמו חברת הובלות. עובדה זו עלולה לעלות לכם ביוקר הן מבחינה כלכלית והן מבחינת הזמן והיעילות של המעבר. אני מציע לכם מהניסיון האישי שלי קודם כל לבדוק היטב מי היא אותה חברת הובלות ולשאול שאלות כמו האם למובילים אכן יש את הניסיון הרלוונטי, אם החברה עומדת בזמנים שהיא קובעת ואם היא מספקת אחריות לדברים שהיא מעבירה. אחרת אתם תיפגעו מזה. לא פעם יצא לקבוע עם מובילים שהבריזו, שסיפרו תירוצים מה שגרם לי לאבד יום לימודים או יום עבודה וחבל על הזמן שלכם.

יכול להיות שבכלל האופציה השנייה תהיה האופציה הטובה ביותר עבורכם. מדובר באופציה להעביר רק כמה דברים מה שנקרא הובלה קטנה. אז אם יש לכם מקרר וספה שאתם צריכים להעביר, ועם שאר הדברים אתם יכולים להסתדר בעצמכם, לכו על זה! מדובר בשירות איכותי, מקצועי ואמין.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top