האם שירות ההובלה בקריות עולה יותר מהמרכז?

הובלות בקריות

כאשר משווים מחירי הובלה חשוב לבדוק את מיקום חברת ההובלות

מעבר דירה הוא עסק יקר, ונרצה לחסוך ככל האפשר בהוצאות בכל הנוגע אליו. לכן, כאשר נברר לגבי חברת הובלה נרצה לבחור בחברה המציעה שירותי הובלות במחיר נמוך ככל האפשר, אך עם זאת בחברה מקצועית ואמינה. כמו בכל תחום שירות אחר בארץ, ישנם הבדלים משמעותיים במחיר בין שירותי הובלות במרכז לשירותי הובלות בקריות. עלויות הנדל"ן ועלויות המתווספות לכך הינם גבוהות משמעותית במרכז מאשר בקריות ובשאר הארץ, ולכן עסקים במרכז גובים מחירים גבוהים יותר על שירותים מאחר והם צריכים לכסות את העלויות של העסק שלהם. בחירה בחברת הובלות מהקריות יכולה לחסוך משמעותית בעלויות ההובלה.

מהו טווח המחירים המקובל להובלות בכל הארץ?

לפני שסוגרים עם חברת הובלות בקריות חשוב לדעת מהו טווח המחירים המקובל להובלות שונות בכל רחבי הארץ. יש לציין שהמחירים המוצגים כאן מתייחסים להובלה במרחק של עד 30 ק"מ, בבניין עם מעלית.

  • מחיר הובלת דירה לפי מספר חדרים – הובלה של חדר אחד עם כמות ציוד סטנדרטית תעלה בין 600 ל-1,200 ₪, הובלה של שני חדרים תעלה 1,200-1,800 ₪. הובלת דירות בינוניות עם שלושה-ארבעה חדרים תעלה בין 1,600 ל-3,000 ₪. ואילו הובלת דירות גדולות בעלות חמישה-שישה חדרים תעלה בין 2,800 ל- 5,000 שקלים חדשים.
  • תוספות למחיר ההעברה – המחיר שצוינו למעלה מתייחסים להובלות סטנדרטיות בבניינים עם מעלית. עם זאת ישנן תוספות שייתכן שתיאלצו לשלם. תוספת על העברת דירה בסוף חודש או בתחילתו תהיה בסך 10-15% ממחיר ההובלה, תוספת להעברת דיברה בחודשי הקיץ תהיה בטווח של 20-30% ממחיר ההובלה. כמו כן תיתכן תוספת עלות להובלה מבניין או אל בניין בלי מעלית בגובה של כ-20-30% מעלות ההובלה המקורית.
  • פירוק והרכבת ארונות – במקרים רבים יש צורך בפירוק והרכבה של ארונות. המחיר הסטנדרטי לארון בעל 4 דלתות הוא כ-200-350 ₪, וישנה תוספת מחיר של 50-100 ₪ על כל דלת נוספת בארון (לא כולל דלתות הזזה). חברות הובלות בקריות מציעות שירות פירוק ארונות בעלות של 50 ₪ לדלת רגילה. נתון זה מעיד על כך שהובלות בקריות יהיו לרוב זולות יותר מאשר הובלות במרכז.
  • שירותי אריזה – כאשר חברת ההובלות מספקת גם חומרי ושירותי אריזה יש לכך תוספת משמעותית לעלות ההובלה. אספקה של 50 קרטונים לאריזה נעה בין 250 ל-300 ₪. שירותי אריזה מלאים עולים כ-25-50 ₪ לארגז רגיל וכ- 30-60 ₪ לארגז עם ציוד שביר.

אם חשבתם שהובלה בקריות יקרה יותר מהובלה במרכז תיווכחו לדעת שטעיתם

כמו בתחומים נוספים בארץ, המחירים לשירותים שונים בפריפריה זולים בהרבה מאשר במרכז. למרות שהקריות הן ליבה הפועם של הצפון, ובעיני התושבים לא נחשבות לפריפריה, הובלות בקריות זולות משמעותית מהובלות במרכז.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top