ארונות הזזה במבצע

ארונות הזזה

מבצעים זו הדרך הטובה ביותר בה כל לקוח יכול להשיג לו את ארון חלומותיו.

יש אנשים שמחכים למבצעי סוף עונה, מבצעי כאסח, שיוכלו לשים את ידם על הארון שצמיד חלמו עליו ולא יכלו לשלם עבורו את המחיר המלא.

בדרך כלל המבצעים על ארונות ההזזה מתחילים בתקופת החגים, פסח או ראש השנה, בה הרבה מאוד אנשים מתחדשים ומחליפים את הריהוט בבתיהם, בכללם גם ארונות ומוצרי ארונות.

ארונות ההזזה, שבדרך כלל מעט יותר יקרים מארונות רגילים בגלל הפירזול המיוחד שמניע את הדלתות, משתלמים לרכישה במיוחד בעת המבצעים.

חשוב לשים לב לכמה כללים חשובים לפני שקונים ארונות ממבצע:

  • האם הארון הוא מתצוגה?
  • האם הארון פגום (סוג ב')?
  • האם הארון הוא ממלאי מוגבל?
  • האם יש אחריות לארון? למשך כמה זמן?
  • האם יש תוספת בגין הובלה והרכבה לארון?

קנית ארונות הזזה במבצע- משתלם למוכר ולקונה

לעיתים, מחליפים "קולקציה". ארונות שהיו מאוד יקרים ומודרניים לפני שנה, מפנים כעת את מקומם לארונות אחרים, חדשניים יותר. לקוחות שלא חשוב להם להיות בדיוק לפי צו האופנה של הקטלוגים לריהוט הבית, יכולים להנות ממחירים זולים משמעותית מהארונות החדשניים ביותר. גם רכישה מתצוגה היא אופציה לא רעה, שיכולה להוזיל את הרכישה וליצור פער מחירים לטובת הלקוח. גם החנות מרוויחה בכך שהיא מפנה מקום בשטח המדף לארונות חדשים יותר, וגם הלקוח נהנה מהנחה משמעותית.

חשוב לשאול ולבדוק בדיוק מה מחיר ההובלה וההתקנה, חברת איזי דור המתמחה בהתקנה ובפירוק של ארונות מציעה מחירים משתלמים במיוחד.

חשוב לבדוק האם המוצר פגום והאם עמד בתצוגה, זו לאו דווקא בחירה לא טובה, רק שיש על כך מחיר שצריך להיות משמעותית זול מארון חדש.

לבסוף, חשוב לוודא כמה אחריות ניתנת בגין הארון, מי מגיע לתקן במידה ויש נזק או בלאי, ומה בדיוק כוללת האחריות.

במידה וכל התנאים נראים לכם מתאימים, אתם בהחלט יכולים לעשות עסקה משתלמת ובכך לחסוך כמה עשרות או מאות שקלים ברכישת הארון. שני הצדדים מרוויחים, הן המוכר והן הקונה. לפעמים העסקה משתלמת.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top